امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

حسین زادگان توسعه ورزش همگانی را از ضروریات جامعه دانست و گفت: بسط ورزش همگانی, تزریق شور و نشاط و خودباروی را در اقشار مختلف جامعه در پی خواهد داشت

به گزارش “دریای ورزش” و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران, حبیب حسین زادگان با اشاره به تاکیدات استاندار درباره توسعه ورزش های همگانی در همه بخش های استان, اظهار داشت؛ دستگاه ورزش و جوانان نیز برنامه هایی در این زمینه دارد و معتقدیم باید شرایط ورزش کردن را برای همه اقشار بوجود آوریم.
وی با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد برای گسترش ورزش همگانی در استان افزود؛ در سالهای اخیر فعالیت سمن ها در مازندران گسترش چشمگیری داشته و این امر می تواند جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی بسیار موثر باشد.
حسین زادگان همچنین تاکید کرد؛ معاونت ورزش همگانی در این اداره کل جایگاه بسیار مهمی دارد و می توان گفت ورزش همگانی زیربنای اصلی این دستگاه است.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت؛ بسط ورزش همگانی, تزریق شور و نشاط و خودباروی در اقشار مختلف جامعه است و بدین منظور برنامه ریزی های مهمی در دستور کار معاونت ورزش همگانی این اداره کل قرار گرفته است که می تواند منجر به همگانی شدن مقوله ورزش در استان گردد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی