امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم ملی پارا تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز رقابت های انفرادی آزاد جهانی اردن را به پایان برد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت هاى پاراتنیس روى میز آزاد جهانى به میزبانى کشور اردن در کلاس هاى نشسته و ایستاده در جریان است.

در کلاس ٩ این مسابقات، ناصر دهقانپور پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه خود، در مرحله بعد با قرعه استراحت مواجه شد و در نیمه نهایى به مصاف عرفان غلامى دیگر نماینده کشورمان رفت و با پیروزى مقابل غلامى راهى دیدار نهایى شد. دهقانپور در فینال با نتیجه ٣ بر حریف مصرى خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

عرفان غلامى نیز بعد از صعود از مرحله گروهى در مرحله حذفى حریفی از کویت را شکست داد و در نیمه نهایى با شکست مقابل دهقانپور به مدال برنز مشترک این مسابقات دست پیدا کرد.

در کلاس ٢ ، مهدى رضاپور پس از صعود از مرحله گروهى، در نیمه نهایى با نتیجه ٣ بر ١ مقابل حریف مصرى شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

در کلاس ٣، مهرداد محمدپور پس از صعود از مرحله گروهى در مرحله یک چهارم پایانى حریفى از کویت را شکست داد و به نیمه نهایى رسید. در نیمه نهایى محمدپور با نتیجه ٣ بر ١ نتیجه را به حریف مصرى واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست پیدا کرد.

در کلاس ٣ بانوان، زهرا انصاریان و حدیث اصلانى پس از صعود از گروه خود، در نیمه نهایى بهم رسیدند که در این مرحله انصاریان با نتیجه ٣ بر ١ اصلانى را شکست داد و فینالیست شد. انصاریان در فینال کلاس ٣ در مصاف با حریفى از اسلواکى ٣ بر ١ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی