امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ حریفان خود را شناختند.

به گزارش دریای ورزش“، قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ دیشب برگزار شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

باتوجه به قرعه‌های مشخص شده به طور یقین گروه مرگ این مسابقات، گروه D است. آفریقای جنوبی، ساحل عاج و مراکش سه تیم مدعی این گروه می‌باشند. دیگر تیم حاضر در گروه D نامبیا است که با وجود سه تیم مدعی کار سختی برای صعود از مرحله گروهی دارد.

مصر میزبان که از ابتدا به عنوان سرگروه، گروه A مسابقات انتخاب شده‌بود با قرعه مناسبی روبرو شده و باید با تیم‌های کنگو، اوگاندا و زیمباوه رقابت کند. به نظر می‌رسد تیم میزبان برای صعود از مرحله گروهی کار سختی نداشته باشد و شاگردان خاویر آگیره از همین الآن به مرحله یک هشتم نهایی می‌اندیشند.

هم‌چنین کامرون که مدافع قهرمانی جام است در گروه H با غنا، بنین و گینه بیسائو هم‌گروه است و به نظر می‌رسد کار سختی برای صعود از این گروه نداشته‌باشد. البته جدال کامرون و غنا برای سرگروهی در این گروه جذاب خواهد بود و نقش زیادی در تعیین مسیر این تیم‌ها تا فینال رقابت‌ها دارد.

این رقابت‌ها از ۲۱ ژوئن تا ۱۹ جولای و به میزبانی مصر برگزار می‌شود. این دوره سی و یکمین دوره برگزاری جام ملت‌های آفریقا است. در ۳۰ دوره قبلی مصر با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است. کامرون با ۵ و غنا با ۴ قهرمانی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گروه بندی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آفریقا به شرح زیر است:

گروه اول: مصر، جمهوری دموکراتیک کنگو، اوگاندا، زیمباوه

گروه دوم: نیجریه، گینه، ماداگاسکار، بوروندی

گروه سوم: سنگال، الجزایر، کنیا، تانزانیا

گروه چهارم: مراکش، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، نامیبیا

گروه پنجم: تونس، مالی، موریتانی، آنگولا

گروه ششم: کامرون، غنا، بنین، گینه بیسائو

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی