امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات ۳ وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجونان قهرمانی آسیا دیروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و هر ۳ نماینده مازندرانی کشورمان صاحب مدال طلا شدند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  سینا خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، ابوالفضل حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم و ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۰ کیلوگرم سه نماینده کشورمان بودند که به مدال طلا دست یافتند.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۴ محمد عبداله از پاکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر یوساکو تسوجیتا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. خلیلی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سورابه از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۳ از سد رستم جان کاخاروف از قرقیزستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفربه پوروداگوا از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی کای چانگ از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آلپ ارسلان بگنجوف از ترکمنستان به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نوردولت سیلبکوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور اول ب نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی بایامدورج انخبات از مغولستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر دولتگلدی میرادوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. رحمانی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر نوراسیل یراسیل از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سورابه یاداو از هند ییروز شد و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات ۷ وزن دوم و پایانی از ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه) برگزار می شود که یک نماینده دیگر از مازندران به میدان خواهد رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی