امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی پوش تکواندوی بانوان کشورمان گفت: همه ملی‌پوشان جز بهترین ها هستند و سرمربی تیم ملی حق دارد که برای انتخاب نفرات برتر سختگیری کند.

به گزارش دریای ورزش“، زهرا پوراسماعیل در خصوص پیگیری تمریناتش در روزهای تعطیلی اردوی تیم ملی، اظهار داشت: هر روز به صورت انفرادی در خانه تمرین می‌کردم و هفته‌ای یک بار نیز به طور آنلاین و تصویری با کادر فنی تیم ملی تمرین خود را در خانه انجام می‌دادم تا شرایط ایده‌آل جسمانی خود را حفظ کنم.

ملی پوش تکواندو بانوان در خصوص حفظ آمادگی‌اش، ‌افزود: قبل از اینکه اردوهای تیم ملی به دلیل کرونا تعطیل شود، به ۹۰ درصد آمادگی رسیده بودم. بالطبع تمرین در خانه با اردو تفاوت‌های زیادی دارد، ولی با این حال ۸۰ درصد از آمادگی خود را حفظ کرده ام. امیدوارم با شروع اردوها از اواخر خردادماه به آمادگی خوبی دست پیدا کنم.

تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در خصوص سختگیری سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی حق دارد که برای انتخاب نفرات برتر سختگیری کند. مسلماً همه ملی‌پوشان جز بهترین ها هستند که به اردو دعوت شده‌اند.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان با اشاره با اینکه سطح رقابت در رده های سنی متفاوت است، عنوان کرد: سطح رقابت نوجوانان با بزرگسالان خیلی فرق دارد و چند وقتی است که در رده سنی بزرگسالان مدال طلا نگرفته ام ولی سعی دارم تا در مسابقات بین‌المللی مدال طلا را کسب کنم.

وی در خصوص تلاش برای کسب سهمیه المپیک، اضافه کرد: با جان و دل تلاش می‌کنم تا بین دو نفر المپین تکواندو بانوان باشم ولی نمی‌توانم بگویم صدرصد در بین نفرات اعزامی به المپیک خواهم بود.

اسماعیل پور در خصوص لغو مسابقات تکواندو بانوان آسیا، اذعان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بخاطر کرونا لغو شد و قبل از لغو این رقابتها، تمامی بچه‌ها هم پیمان و همدل شده بودیم در این رقابتهای مهم تاریخ ساز شویم.

ملی پوش تکواندوی بانوان کشورمان در خصوص تعویق بازیهای المپیک توکیو، گفت: برای یک سری از ملی‌پوشان، تعویق زمان بازیهای المپیک توکیو اتفاق خوبی بود، چون فرصت زیادی برای نفرات مصدوم به وجود آمد تا آسیب دیدگی شان کامل برطرف شود. من نیز چند وقت قبل دستم شکسته بود که هم اکنون هیچ مشکلی ندارم. البته یکی از آسیب های تعویق المپیک حفظ شرایط بدنی است چراکه برخی از ورزشکاران نیز برای نگه داشتن وزنشان به مدت یکسال دچار معضل بزرگ می‌شوند.

وی در خصوص برگزاری لیگ برتر نیز اظهار داشت: عضو تیم تکواندو فتح صدر البرز هستم که در رده نخست جدول لیگ بانوان حضور داریم. ادامه مسابقات لیگ در بالا بردن آمادگی‌مان بسیار موثر بوده و می توانیم خودمان را در لیگ محک بزنیم و بهتر است این پیکارها برگزار شود. رقابت در لیگ، خیلی سخت است چون تکواندوکاران از نقاط ضعف و قوت یکدیگر شناخت دارند.

تکواندوکار ۶۸+کیلوگرم تیم ملی بانوان، خاطرنشان کرد: از اساتید تکواندو کشورمان تشکر می کنم و همچنین از خانم سروی و پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو سپاسگزارم که در این شرایط حواسشان به ما هست./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی