امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  روز سوم مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در بوسنی و هرزگوین با حضور ۲ نماینده مازنی و کسب اولین مدال طلا توسط سیده کیمیا محمدی به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  سومین روز از رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان در بوسنی و هرزگوین امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مبارزات رده‌های قدی ۱۷۲-، ۱۶۸- و ۱۶۴- سانتی متر دختران و ۱۷۲- و ۱۶۸- پسران اختصاص داشت که حاصل تلاش شش نماینده کشورمان دو طلا، یک نقره و یک برنز بود.

مهیار فتحی در رده قدی ۱۶۸- و سیده کیمیا محمدی در رده قدی ۱۷۲- نمایندگان مازندران در این رویداد بودند که محمدی دختر طلایی از شهرستان ساری موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی نونهالان جهان شد.

سیده کیمیا محمدی توانست تمامی رقبای خود را با نتیجه قاطع ۲ بر صفر شکست دهد و پا به دیدار پایانی بگذارد. محمدی کار خود را برتری مقابل «تارانتلو» از استرالیا آغاز کرد و در ادامه «یوجین لی» از کره جنوبی، «آمینا باگادزیئوا» از روسیه و «مورا پائولا» از اسپانیا را از پیش رو برداشت و راهی مبارزه نهایی شد.

وی برای کسب مدال طلا «فومنکوف» از روسیه را با نمایشی بی بدیل و در دو راند متوالی شکست داد و طلای دوم ایران را کسب کرد تا زنگ اولین طلای مازنی ها را به صدا درآورد.

مهیار فتحی هم در دیدار نخست برابر «مارک دنیل» از آمریکا با و۹ود برتری و اختلاف امتیاز بسیار نزدیک ۲ بر یک باخت و حذف شد.

گفتنی است، در چهارمین و آخرین روز این مسابقات مازندران حنا زرین کمر را دارد که در کنار مربی خود فاطره مطهری در سارایوو به مصاف حریفانش می رود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی