امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا در سفر به استان خوزستان با مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز و رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  سرهنگ دکتر چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا در جریان سفر استانی خود به شهر اهواز استان خوزستان رفت و بامهندس محمدی نیا مدیر عامل باشگاه ملی حفاری، رئیس هیات تیراندازی این استان و فرماندهی گروه مهندسی ۴۲۲ نزاجا دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست طرفین در خصوص ساخت اولین سایت اهداف پروازی در سطح نیروی زمینی ارتش در محل گروه ۴۲۲ تبادل و صحبت کردند و اقدامات اولیه برای این اتفاق مهم توسط امیر ملکی فرمانده گروه مهندسی ۴۲۲ و مسیب زاده مدیرکل تربیت بدنی نزاجا کلید خورد .

گفتنی است مسیب زاده پیش از این نشست در یگان های هوانیروز مسجد سلیمان، تیپ ۱۹۲ اهواز ،تیپ ۳۹۲ دشت آزادگان، تیپ ۷۲ خرمشهر و قرارگاه لشگر جنوب غرب حضور یافته بود و از نزدیک با هم رزم های خود به گفت وگو پرداخت .

لازم به ذکر است در حاشیه سفر استانی سرهنگ مسیب زاده به خوزستان همایش تجلیل از نفرات و یگانهای برتر، ورزشکاران و افسران ورزش منتخب برگزار شد و مدیرکل تربیت بدنی ارتش با حضور امیر بیدادی فرماندهی قرارگاه جنوب غرب از ساخت و تجهیز امکان ورزشی یگان های مستقر استان خوزستان خبر داد .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی