امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  اولین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان عصر امروز و با قهرمانی تیم طلایی پوشان ۹۰ بابل به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  اولین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان مازندران با حضور ۹ تیم در ۲ گروه آغاز به کار کرد و با صعود ۲ تیم از هر گروه به مرحله پایانی خود رسید که با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی این مسابقات در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم شهرستان ساری تیم های طلایی پوشان ۹۰ بابل،مبل مسعود بهنمیر و ستارگان امیرکلا به ترتیب مقام های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

 

معصومه باقری و آرشیدا حشمتیان از تیم ستارگان امیر کلا با ۶ گل زده توانستند عنوان خانم کلی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

 

سلاله جوادی، الناز عبداللهی، صدف زارعی، آرزو‌موسی پور،سمیرا خزائلی به عنوان داوران، فاطمه بوداغی به عنوان ناظر و نسیم نیری به عنوان ناظر داوری روز پایانی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر بودند.

 

اختتامیه و مراسم اهدای مدال این دوره از رقابت ها با حضور آنیتا امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران، زمانی مدیرعامل تیم فوتبال بانوان نوا آمل و دیگر مسئولین برگزار شد.

امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان مازندران در مراسم اختتامیه این مسابقات بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم بار دیگر اولینی را در فوتبال بانوان مازندران رقم بزنیم و امروز شاهد روز پایانی لیگ دسته یک فوتسال نونهالان دختر استان هستیم.

 

وی ادامه داد: برگزاری این دوره از رقابت ها حاصل تلاش همه ی همکاران بنده،داوران،ناظران،مربیان،بازیکنان و حامیان تیم های شرکت کننده بوده که باید از تمامی کسانی که برای بهتر برگزار شدن این رقابت ها تلاش کردند، تقدیر و تشکر کنم.

 

امیدی با بیان اهمیت توجه به رده های پایه تاکید داشت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون و هیات فوتبال مازندران، پشتوانه سازی در فوتبال بانوان است که امروز با برگزاری رقابت های زده نونهالان شاهد تحقق ابن موضوع بوده ایم و امیدواریم تا در آینده بتوانیم رقابت های متعددی زا در رده های پایه برگزار کنیم.

 

نائب رئیس بانوان ‌هیات ‌فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: باید از حمایت های همیشگی دکتر درزی خلردی ریاست محترم هیات فوتبال مازندران تشکر کنم و امیدوارم تا با حمایت همه ی خانواده محترم فوتبال مازندران بهترین ها در فوتبال بانوان اتفاق بیافتد.

 

تصاویر : شقایق فرجی – امیرحسین کافتری 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی