امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ ماه اکتبر ورزشکاران این رشته را علام کرد و نوشاد عالمیان با ۵ پله صعود در رده ۶۹ دنیا قرار گرفت .

 به گزارش دریای ورزش“،  فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ ماه اکتبر ورزشکاران این رشته را اعلام کرد و نوشاد عالمیان با ۲۷۱۵ امتیاز و ۵ پله صعود در جایگاه ۶۹ دنیا قرار گرفت .نیما عالمیان به مانند ماه قبل با ۱۸۸۹امتیاز کسب شده در جایگاه ۱۲۵، امیر حسین هدایی بدون تغییر با ۱۵۳۰ امتیاز در جایگاه ۱۶۴ ، امین احمدیان نیز با ۱۲۶۶ امتیاز همانند ماه گذشته در رده ۲۰۱ قرار دارند. محمدعلی رویین تن دیگر ملی پوش کشورمان در رده ۱۵۸۷ قرار دارد.

در بخش بانوان ندا شهسواری بدون تغییر با ۹۶۹ امتیاز در رده ۲۱۳ قرار گرفت، مهشید اشتری با ۴۹۸ امتیاز در جایگاه ۳۳۲ ، مریم صامت با ۳۸۷ امتیاز رده ۴۰۰ و شیما صفایی با ۲۱۹ امتیاز در رده ۵۴۲ قرار دارند .

ملیکا کرمی نیز با نتایج خوبی که در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کرد در جایگاه ۹۴۵ دنیا قرار گرفت و مریم فرعی رده ۱۱۴۳ دنیا را به خود اختصاص داده اند.

در رده سنی زیر ۱۹ سال نوید شمس با ۲۱۷۱ امتیاز و دو پله صعود از جایگاه ۱۶ به رده ۱۴ دنیا ارتقا پیدا کرد . او همچنین در رده زیر ۱۷ سال بدون تغییر در جایگاه ۷ دنیا باقی ماند.

محمد موسوی طاهر با ۵۸۴ امتیاز در جایگاه ۸۶ ایستاد، میلاد عابدینیان با ۳۶۰ امتیاز رتبه ۱۵۰ و آریا امیری با ۳۰۵ امتیاز ، رتبه ۱۸۴ دنیا را به خود اختصاص داده اند.
همچنین محمد جواد سهرابی در رده ۳۳۶ و محمد امین صمدی در رده ۳۸۴ دنیا قرار دارند .
در بخش بانوان هم، دختران نوجوان کشورمان با حضور در رقابت های کانتندر عمان به رنکینگ راه یافتند و ستایش ایلوخانی در رده ۶۵۸ و باران ارجمند در رده ۷۷۰ دنیا در رده سنی زیر ۱۵ ساله ها قرار گرفتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی