امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سادات تبار : خوشحالم که یک ایرانی عنوان مرد سال فوتسال آسیا  را کسب کرده است .

 

به گزارش دریای ورزش“،   سید محسن سادات تبار لژیونر مازندرانی فوتسال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با دریای ورزش“ در مورد شرایط فصل قبل خود در لیگ چین اظهار داشت ؟

فصل گذشته و بعد از دو سال دوری از لیگ چین بخاطر کرونا، مجدد با پیشنهادی از تیم تای ژو که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ هم عضو این تیم بودم روبرو شدم و بعنوان بازیکن به این تیم پیوستم اما از آنجایی که مدرک مربیگری سطح یک فوتسال آسیا را هم دارم، باشگاه از من خواست که به عنوان کمک مربی هم به تیم کمک کنم که این اتفاق ویژه ای برایم محسوب میشد .

در مورد شرایط انفرادی خودم در لیگ بایستی بگم که توانستم فصل رو با ۱۵ گل و ۱۱ پاس گل به پایان برسانم و در کنارش به عنوان ششمین بازیکن ارزشمند لیگ هم معرفی شدم .

وی در خصوص  تفاوت سطح لیگ  چین با لیگ ایران عنوان کرد :

لیگ چین در مقایسه با لیگ ایران از لحاظ سخت افزاری بسیار با کیفیت تر دنبال می شود و سالن های مسابقات بسیار زیبا و در عین حال استاندارد و همراه با طراحی های خاص هستند .

همچنین برنامه مسابقات لیگ با تاریخ دقیق مسابقات، قبل از شروع لیگ به تمام باشگاهها ابلاغ میشود که این باعث میشود تک تک تیمها، مربیها و بازیکنان بهتر بتوانند برنامه ریزی کنند (به عنوان مثال: بدنسازی پیش فصل، آماده سازی برای مسابقات و حتی رزرو هتل و …) .

اما از لحاظ سطح بازی، قطعا سطح لیگ ایران بسیار بالاتر از چین است ولی چیزی که بازی در چین را متفاوت می‌کند این است که فقط یک خارجی در زمین بازی می‌کند و به همین خاطر مسئولان باشگاه انتظار دارند که بازیکنان خارجی بتوانند به تنهایی بار تیم رو به دوش بکشن و در کنارش به پیشرفت بازیکنان چینی هم کمک کند و احتمالا همین دلیلی هست که چندین ملی پوش از ایران و برزیل نتوانستند حتی یک فصل در این لیگ دوام بیاورند .

سادات تبار در مورد  انتخاب مسلم اولاد قباد به عنوان مرد سال فوتسال آسیا گفت :

اول خوشحالم که یک ایرانی این عنوان رو کسب کرده و در کنارش خوشحالم که بازیکنی با سبک مسلم این عنوان رو کسب کرده که نشان دهنده ارزش بازیکنان تکنیکی و دریبل زن در دنیای فوتسال هست.

به نظرم این عنوان می‌توانست به سعید احمد عباسی و حسین طیبی هم برسد و هر سه این بازیکنان کیفیت بالایی در سال گذشته نشان دادند و در مجموع خوشحالم که داره به تعداد بازیکنان شاغل در اروپا افزوده می شود تا جوانترها هم انگیزه بگیرند و برای رسیدن به رؤیاهای بزرگ‌تر، با امیدواری بیشتری تلاش کنند .

وی در خصوص برنامه ها و آینده خود بیان داشت؟

در حال حاضر ، دوره وزنه و تمرینات منظمی رو پشت سر میگذارم، در این مدتی که برگشتم ایران، پیشنهاداتی از لیگ برتر و یک ایران و چند کشور دیگر داشتم که توافقی صورت نگرفت،

تلاش می‌کنم با دید باز، انتخاب درستی داشته باشم و پیشنهاداتی که به بنده می شود را با دقت بررسی کنم و انتخاب مناسبی داشته باشم .

گفتگو : سید علیرضا ودودیان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی