امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ‍تیم امیدهای خونه به خونه موفق شدند تیم تراکتورسازی تبریز را در خانه شکست دهند.

به گزارش دریای ورزش“، ‍ از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور در هفته شانزدهم مسابقات، دو تیم خونه به خونه بابل و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۳:۱۵ امروز ۹ دی ماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی تیم بابلی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد مهمان خود تیم تراکتور سازی تبریز را نیز شکست دهد.

مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر امیدهای کشور که روز شنبه ۸ دی ماه برگزار شد. اما دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و تراکتورسازی تبریز به دلیل بارش بارندگی در شهرستان بابل و آب گرفتگی زمین به ۲۴ ساعت بعد امروز ۹ دی ماه موکول شد که در نهایت با تلاش باشگاه خونه به خونه و هیات فوتبال شهرستان بابل برای آماده کردن زمین مسابقه و تایید فدراسیون فوتبال، نماینده فدراسیون و داور مسابقه، سرانجام این دیدار امروز در مجموعه ورزشی امام رضا گنج افروز شهرستان بابل برگزار گردید.

اکبر میثاقیان و سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان بزرگسال تیم خونه به خونه در دیدار امروز تیم امیدهای این باشگاه حضور  پیدا کردند.

تیم امیدهای خونه به خونه با پیروزی در مقابل تیم دوم جدولی موفق به کسب ۳ امتیاز این دیدار شد و به امتیاز ۱۵ رسید و اختلاف امتیاز خود را با تیم های بالای جدول بسیار کاهش داد.

لازم به ذکر است که تیم امیدهای خونه به خونه در ادامه این مسابقات در هفته هفدهم مسابقات در خانه میزبان تیم ذوب آهن اصفهانی است که با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی