امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“، صبح امروز کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل۱۴۰۳–۱۴۰۲ برای نخستین بار به میزبانی استان مازندران و در شهرستان عباس آباد آغاز شد.

 

این کلاس با حضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، گلاره ناظمی مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال، آنیتا امیدی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران، گویا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد و ۲۶ ناظر خانم از سراسر کشور و با تدریسسهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

 

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در مراسم افتتاحیه این کلاس بیان کرد: بسیار خوشحالیم که امروز و برای اولین بار دراستان مازندران میزبان ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستیم و امیدوارم تا شرایط مطلوبی را در استان زیبای ما تجربه کنید.

 

وی ادامه داد: همچنان به این عقیده هستم که باید به فوتبال بانوان توجه ویژه تری کرد تا شاهد رشد و حضور تیم ها در رقابت های مختلف استانی و کشوری باشیم.

 

سهیل مهدی مدرس کلاس و مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن تقدیر از میزبانی استان مازندران گفت: این دوره هرساله و قبل از شروع   فصل برای ناظران جهت بروزرسانی اطلاعاتشان برگزار می شود و امیدواریم تا این دوره برای ناظران خانم فوتبالکشورمان مثمر ثمر باشد.

 

 

گلاره ناظمی مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال  کشور عنوان کرد: سعی داریم تا با بالا بردن کیفیت ناظران برگزاری مسابقات، لیگبرتر پویا تری داشته باشیم و امیدوارم تا فصل پیش رو را به بهترین نحو و با کمک همین ناظران برگزار کنیم.

 

ناظمی در پایان و با تشکر ویژه از میزبانی شایسته استان مازندران تاکید داشت: شرایط میزبانی استان مازندران و شهرستان عباس آباد بسیار مطلوب بود و خوشبختانه مورد رضایت ناظران هم قرار گرفت.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی