امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح ۲ آسیا در بخش دونفره دختران و پسران به میزبانی عمان برگزار گردید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  امیر دریایی رئیس هیأت تنیس استان مازندران در گفت‌وگویی از درخشش ورزشکاران مازندرانی در آسیا گفت و اظهار کرد: رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح ۲ آسیا در بخش دونفره دختران و پسران به میزبانی عمان برگزار شد.

دریایی گفت: گلسا رحیمیان،هانا شعبانپور و کیارش صادقی سه تنیسور با استعداد و پدیده مازندرانی که اهل شهرستان ساری هستند، توانستند در قهرمانی تیم ملی ایران نقش به سزایی ایفا کنند.

وی بیان کرد: در بخش پسران کیارش صادقی و رامتین رافعی به مصاف تیم عربستان رفتند که در نهایت با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد حریف خود عبور کردند تا صاحب عنوان قهرمانی شوند.

رئیس هیأت تنیس استان مازندران گفت: همچنین در بخش دختران نیز هانا شعبانپور و گلسا رحیمیان در بخش دختران با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ترکمنستان به پیروزی رسیدند و قهرمانی این بخش را به نام‌ خود ثبت کردند.

وی افزود: نمایندگان‌ کشورمان به‌ قهرمانی به کار خود در رقابت‌های کمتر از ۱۴سال سطح ۲ آسیا پایان دادند تا جواز حضور در رقابت‌های سطح یک این قاره را کسب کنند.

دریایی در پایان تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای پیشرفت هرچه بهتر تنیس استان مازندران در نظر گرفتیم و امیدوار هستیم در آینده شاهد پویایی هرچه بهتر تنیس استان در سطح کشور باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی