امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم والیبال هراز آمل مقابل حریف خود به پیروزی رسید .

به گزارش دریای ورزش“،   همان طور که پیش‌بینی می شد دربی مازندران بین لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر جذاب و تماشایی از آب در آمد. لبنیات هراز کاملا بی نقص بازی کرد و همین مهم سبب شد تا بتواند نتیجه را سه بر یک به سود خود به اتمام برساند.

ست اول را دو تیم نزدیک به هم شروع کردند و روی نمایش های فردی بازیکنان خود در ابتدا پا به پا پیش رفتند اما در ادامه لبنیات هراز توانست از مهمان خود پیشی بگیرد و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

ست دوم از همان ابتدا با برتری مطلق شاگردان بهروز عطایی آغاز شد و مسعود آرمات هرچه تعویض کرد نتوانست مانع هنرنمایی هرازی ها بر روی تور شود و لبنیات هراز این ست را ۲۵ بر ۱۵ با ده اختلاف به پیروزی رسید.

در ست سوم هورسان به میدان آمد تا هرچه در چنته دارد به نمایش بگذارد و مانع از شکست شود ،گرچه تا امتیاز ۲۰ هراز از مهمان خود پیش بود اما سرویس های مهارنشدنی میکائیل تاجر در امتیازات پایانی سبب شد تا هورسان ست سوم را ۲۶ بر ۲۴ به نفع خود تمام کند و دو تیم به سراغ ست چهارم بروند‌.

در ست چهارم هم دو‌ تیم در ابتدا برابر پیش رفتند اما در ادامه سرویس های بی نظیر امیرحسین اسفندیار سبب شد تا لبنیات هراز اختلاف امتیاز را بالا ببرد و در نهایت هم ۲۵ بر ۲۰ در این ست به پیروزی برسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی