امروز

چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با رای اعضای مجمع، «عباس رحیمی» با کسب ۱۹ رای بعنوان رئیس «هیات وزنه برداری استان مازندران» انتخاب شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع انتخابات «هیات وزنه برداری استان مازندران» صبح امروز شنبه ۱۲ خرداد، با حضور، « سجاد انوشیروانی» و «بهداد سلیمی » رئیس و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، «حسین دلیری» معاون امور ورزش و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع انتخابات هیات وزنه برداری، اظهار داشت: امیدوارم که با یک همدلی مضاعف شاهد پیشرفت وزنه برداری مازندران باشیم.

انوشیروانی افزود: وزنه برداری در آینده اوج خودش را خواهد دید و پدیده های زیادی از این استان به تیم‌های ملی خواهد رسید.

وی بیان داشت: ورزشکاران زیادی از مازندران در رأس تیم‌های ملی حضور داشتند که برای اعتبار و عزت ایران و بالابردن پرچم کشور تلاش کرده بودند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: بنا داریم استان هایی‌ که برای وزنه برداری با اهمیت هستند، حمایت کنیم. چون ما در وزنه برداری خیلی فرصت سوزی کردیم و خلأ های زیادی وجود دارد که باید با کمک هیات‌های استانی و باهم افزایی بیشتر و با انگیزه وافر به سمت روزهایی خواهیم رفت که توانمندی وزنه برداری ثابت شود و ما به روزهای اوج وزنه برداری کشور باز خواهیم گشت.

وی ادامه داد: تمام رکوردهایی که در مسابقات اخیر ثبت شد نشان از این دارد که فدراسیون وزنه برداری رو به رشد است.
انوشیروانی با بیان اینکه، اجماع قهرمانان سابق در فدراسیون وزنه‌برداری باعث افتخار من است، افزود: تمامی اردوهای تیم‌ملی بدون وقفه در حال انجام است. کمپ تیم‌های ملی را داریم بازسازی می‌کنیم و تا ۲۵ خرداد افتتاح خواهد شد تا تیم‌های ملی ما اردوهای خودشان را آنجا برگزار کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه، به المپیک پاریس نزدیک هستیم، گفت: اما دست و بال وزنه برداری بخاطر دوپینگ‌های زیاد سال‌های اخیر شکسته شد و تعداد سهمیه‌ها کم شده است. اما با اقتدار قهرمانان عزیز و حمایت پیشکسوتان، ما امیدوار هستیم که در آخر امسال و از سال بعد، استارت یک تیم وزنه برداری قدرتمند زده خواهد شد و اعتبار قبل را در بین مردم و جامعه برمیگردانیم.

انوشیروانی به استعدادهای ناب وزنه برداری مازندران اشاره داشت و تاکید کرد: ما دوباره با یک جهش خوب اعتباری رو به رو خواهیم شد و ثمرات این رشد اعتبارات حتی در سال بعد به استان ها خواهد رسید تا تجهیزات استانی تجهیز شود. حجم بالایی از تجهیزات هم در آینده نزدیک به فدراسیون خواهد آمد و ما به دنبال این هستیم که تجهیزات استانی را نو سازی کنیم.
حسین دلیری معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اظهار داشت: با همدلی و اتحاد امیدواریم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر وزنه برداری در استان مازندران باشیم.

دلیری افزود: مازندران استان ورزشی است که بطور میانگین هر روز یک مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی کسب می کند

معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: در سال‌های اخیر دلاوران و مدال آوران بزرگی را در وزنه برداری مازندران معرفی کردیم.

دلیری تاکید داشت: تخصص گرایی در فدراسیون و هیات وزنه برداری وجود دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی