امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، قشقایی شیراز بعد از سه هفته ناکامی، مجددا به برتری رسید و خونه به خونه بابل را شکست داد.

به گزارش دریای ورزش“، در نخستین مسابقه هفته پانزدهم لیگ دسته اول، تیم قشقایی شیراز از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه پارس میزبان تیم رده پانزدهمی خونه به خونه بابل بود که قضاوت این دیدار را میثم حیدری برعهده داشت.

مسلم حق‌شناس، امیررضا کریمی، کیانوش اقبالی، محمدحسین چگینی، حمیدرضا عبداللهی، سروش سعیدی، محمدجواد عباسی، علی حسامی، مرتضی سنجانکی، هادی خادم و حسین صادقی ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای قشقایی شیراز مقابل خونه به خونه بابل بودند.

اکبر میثاقیان، سرمربی خونه خونه بابل نیز برای این مسابقه خارج از خانه با ترکیب رضا حیدری، امید سام‌کن، جواد شفیعی، میثم آقابابایی، وحید نعمتی، حسین قنبری، پویا پورعلی، محمود مطلق‌زاده، محمدحسین باباگلی، رضا آقابابایی، اسماعیل کیانی برابر قشقایی شیراز قرار گرفته بود.

محمدجواد عباسی در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای قشقایی شیراز به ثمر رساند تا تیم میزبان با همین تک گل و برتری یک بر صفر نیمه اول دیدار برابر خونه به خونه بابل را به سود خود خاتمه دهد.

قشقایی شیراز که در چهار هفته اخیر یک تساوی، دو شکست و یک مسابقه استراحت داشت، امروز به روند ناکامی‌هایش پایان داد و با گلی که در دقیقه ۹۰ زد، در این مسابقه خانگی به برتری ۲ بر صفر مقابل خونه به خونه دست یافت تا ۱۹ امتیازی شود و موقتا به رده هفتم جدول صعود کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی