امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، محمدهادی ساروی به مدال طلای وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال آسیا دست یافت؛ این هفتمین مدال ایران در این رقابت‎ها است.

به گزارش دریای ورزش“، رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است.
در وزن ۸۷ کیلوگرم این دوره از رقابت ها پنج فرنگی کار حضور داشتند که «محمد هادی ساروی» در کشتی نخست با نتیجه ۶ بر ۳ «کومار سونیل» از هند را مغلوب کرد و در مبارزه بعدی مقابل «کالیدین آسیکیف» از قرقیزستان به پیروزی رسید.
ساروی در ادامه رقابت های کشتی وزن ۸۷ گیلوگرم با نتیجه ۱۱ بر صفر «بیلگون بایارسایخان» از مغولستان را شکست داد و در مبارزه چهارم نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد «میربک کوردبای» از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۵ نفر به صورت دوره ای برگزار می شود، پویا دادمرز در کشتی نخست با نتیجه ۹ بر صفر «بایورجان سادووکاسوف» از قزاقستان را مغلوب کرد و در مبارزه بعد مقابل «داواباندی مونخ اردن» از مغولستان با نتیجه ۸ بر ۳ به برتری رسید، اما در کشتی سوم با نتیجه ۷ بر صفر مقابل «سرداربک کونوشبایف» از قرقیزستان شکست خورد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم که با حضور پنج کشتی گیر برگزار می شود، «میثم دلخانی» در کشتی نخست با نتیجه ۱۱ بر یک مقابل ویجای از هند به پیروزی دست یافت و در مبارزه دوم خود با توجه به حاضر نشدن «یرنار فیداخمتوف» از قزاقستان پیروز شد.
وی در کشتی سوم نیز «المار تالانتبک اولو» از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد. دلخانی در صورت پیروزی در کشتی چهارم خود مقابل تلمان باتومار از مغولستان صاحب مدال طلا خواهد شد.
مسابقات وزن ۶۱ کیلوگرم با حضور هفت نفر در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد که «محمد نامجو مطلق» در گروه ۲ با نتیجه ۱۲ بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد، اما در کشتی دوم با نتیجه ۳ بر یک مغلوب اصیل آلتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت.
وی در این دیدار مقابل «اولوکبک ژولدوشبیکوف» از قرقیزستان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز پنج کشتی گیر حضور داشته و مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد. در این وزن «ارشک محبی» در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه ۸ بر ۲ آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد.
محبی در صورت شکست «تسوتگرل مونخباتار» از مغولستان در کشتی چهارم صاحب مدال طلا خواهد شد.
در مسابقات روز نخست این دوره از رقابت ها «امین کاویانی نژاد» و «مهدی ابراهیمی» در وزن های ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی در وزن های ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و مهدی محسن نژاد و حسن آریانژاد در وزن های ۶۰ و ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. محمد الیاسی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم چهارم شد.
بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های وزن های ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم روز شنبه و مسابقات وزن های ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روز یکشنبه (۴ فروردین ماه) برگزار می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی