امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، آلومینیوم اراک با پیروزی برابر رایکا بابل در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور هم چنان بعنوان یکی از تیم های مدعی صعود باقی ماند.

 به گزارش دریای ورزش“،  تیم‌های آلومینیوم اراک و رایکا بابل در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در یک جدال بسیار حساس و دیدنی، این شاگردان رسول خطیبی بودند که توانستند با پیروزی ۲بر۱ خود را هم‌چنان بعنوان یک تیم مدعی در جدول نگه دارند و از سوی دیگر رایکا بابل را وارد بحران تازه ای کرده و به لبه پرتگاه نزدیک تر نمایند. آلومینیوم اراک که برای صعود به لیگ برتر رقابت بسیار نزدیکی را با مس کرمان دنبال می‌کند، در صورتی که در این بازی پیروز از میدان خارج نمی‌شد، شاید دیگر ادامه لیگ یک در صدر جدول برای صعود رقابت‌ها کم‌رنگ می‌شد و فقط جدال در پایین جدول برای بقا وجود داشت، اما پیروزی شاگردان رسول خطیبی آنها را هم چنان مدعی صعود نگه داشت تا در فاصله سه امتیازی بدنبال مس کرمان و امیدوار به لغزش آنها در سه بازی آینده باشند.

مهم‌ترین نکته امیدوار کننده برای رسول و شاگردانش به هفته سی و سوم بر می‌گردد که آنها با مس‌کرمان دیداری مستقیم خواهند داشت و عبور از سد آنها می‌تواند کفه ترازو را برای آلومینیوم سنگین تر کرده و رقابت را به هفته سی و چهارم برساند که البته ناگفته پیداست در هفته پایانی شاگردان مجتبی حسینی به مصاف علم و ادب تبریز می‌روند و آلومینیوم باید به مصاف داماش گیلان که یکی از مدعیان سقوط است برود . البته هفته سی و دوم هم وجود دارد که نتایج آن می‌تواند برای تمامی تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

در آن سوی میدان نیز رایکا بابل نیز با این شکست هم چنان در امتیاز ۳۱ باقی ماند تا نگرانی در اردوی این تیم هم چنان در سه هفته پایانی وجود داشته باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی