امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال طلای کشتی بازی‌های ساحلی جهان گفت: رئیس اتحادیه جهانی کشتی به سرپرست کاروان ایران گفت، خوشحالم به ایران سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دادم و از کشتی‌های نماینده شما لذت بردم.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از فدراسیون کشتی، پویا رحمانی با بیان این مطلب افزود: در رقابت‌های کشتی، بازی‌های ساحلی جهان که در ۴ وزن در شهر دوحه قطر برگزار شد در هر وزن ۱۰ کشتی‌گیر حضور داشتند که نفرات منتخب رقابت‌های جهانی و گزینشی بودند و من نیز از سهمیه‌ای که اتحادیه جهانی برای کشتی ساحلی ایران درنظر گرفته بود استفاده کردم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه نفرات حاضر در این مسابقات، از کشتی‌گیران مطرح دنیا بودند کار سخت بود و با توجه به نحوه برگزاری مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار شد مجبور شدم ۶ کشتی بگیرم که نسبت به رقابت‌های جهانی ۲ کشتی بیشتر بود.

رحمانی تصریح کرد: عملکردم در مبارزه با حریفانم به گونه‌ای بود که مورد تشویق لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفتم و وی به پیمان فخری سرپرست کاروان ایران گفته بود که خوشحالم که به ایران سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دادم و از کشتی‌های نماینده شما لذت بردم. وقتی به دیدار فینال راه یافتم لالوویچ گفت تماشاگران به خاطر کشتی‌های من در زمین مسابقات حضور دارند.

وی در مورد کسب مدال طلای خود در این رقابت‌ها اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی شرکت کردم، اما متأسفانه به رقابت‌های جهانی و گزینشی اعزام نشدیم و به همین دلیل علی‌رغم اینکه تمام کشتی‌گیران ما شایستگی کسب مدال را داشتند، سهمیه‌ای را بدست نیاوردیم. از مسئولان تشکر می‌کنم که با پیگیری‌های خود یک سهمیه برای ایران در المپیک ساحلی جهان گرفتند؛ بعنوان نماینده تیم ساحلی ایران وظیفه سنگینی داشتم که خوشحالم حضورم در این مسابقات با کسب مدال طلا همراه بود.

دارنده مدال طلای کشتی بازی‌های ساحلی جهان افزود: پس از کسب مدال طلا نیز به سمت لالوویچ رفتم و از اینکه یک سهمیه برای کشتی ایران درنظر گرفته بود تشکر کردم و او نیز از اینکه سهمیه‌ای برای کشتی ایران درنظر گرفته بود رضایت داشت و گفت کشتی‌های من را دوست داشته و از این بابت که من مدال طلا را کسب کرده‌ام خوشحال است.

رحمانی در پایان گفت: در جلسه‌ای که امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشتم، وی قول حمایت از کشتی ساحلی را داد و اعتقادش این بود که این رشته در آینده‌ای نزدیک در المپیک حضور خواهد داشت. من نیز بعنوان عضو کوچکی از کشتی‌گیران ساحلی از رئیس فدراسیون کشتی می‌خواهم که از تیم کشتی ساحلی حمایت کند، چراکه این رشته این پتانسیل را دارد که در تمام رقابت‌ها با کسب مدال‌های رنگارنگ پرچم ایران را به اهتزاز درآورد و افتخارآفرین باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی