امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سعید انگاشته : ‌پول کرایه برای رفتن به تمرین نساجی نداشتم ؛ حضور در باشگاه بزرگ فولاد افتخار من است .

به گزارش دریای ورزش“، سعید ( سید صالح) انگاشته بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص انتقالش از شیراز به اهواز گفت : من ‌اول فصل به ‌قشقایی شیراز رفتم و آنجا قرارداد بستم و ‌با اینکه ‌از چند تیم ‌لیگ ‌یکی ‌خوب بهم ‌پیشنهاد ‌شده بود، ‌ولی آنجا یک سری قول هایی‌دادند‌که ‌انجام ‌ندادندو مجبور به ترک شیراز شدم.
وی ادامه داد : ‌۵ روز مانده بود به شروع مسابقات ، من‌عضله‌ی دو‌قلوم‌ پاره‌شد ‌و ‌نتوانستم ‌بازی‌کنم‌که ‌این قسمت بود ‌بازی نکنم ‌تا بتوانم ‌به ‌تیم بزرگ ‌فولاد خورستان بروم که از این بابت فقط‌ میتوانم‌ بگویم‌ خدا‌کمکم کرد‌.
وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده از این‌انتقال مبلغ خوبی به باشگاه‌قشقایی شیراز رسیده است، گفت : بله ‌‌مثل اینکه ‌یک ‌مشکلی بین ۲ باشگاه ‌باهم‌ وجود ‌داشت‌ و‌ تیم قشقایی باید یک ‌مبلغی را ‌‌‌میداد به ‌فولاد واسه‌ همین بخاطر رضایت نامه‌ خیلی منو ‌اذیت‌کردند. واقعا تشکر میکنم ‌از اقای عزیز فریسات ‌و اقای کنگریز و اقای سعید اذری مدیر عامل تیم‌فولاد که واقعا آقای فریسات مثل کوه‌ ‌پشتم ‌بود.
انگاشته ادامه داد: سرانجام برگه ‌فسخ‌ قراردادم را که بهم نمیدادن را بالاخره گرفتم. واقعا دستشو میبوسم‌ چون ‌مثل برادر هوامو‌ داشت.انشالله امسال با بازی های خوبم ‌‌‌یک ‌عضو‌ کوچیکی از تیم باشم‌ که روی قهرمانی تاثیر داشته ‌باشم.
این بازیکن با استعداد مازندرانی در ادامه صحبت هایش افزود: ‌خداراشاکرم‌ که‌ دارم‌ کم‌کم ‌به ‌هدفم ‌نزدیک ‌میشم و در یک تیمی آمدم که ‌یکی از بهترین تیم‌های ایران از لحاظ فنی و امکانات و اکادمی ‌میباشد و انشالله ‌‌بتونم‌ جواب اعتماد اقای عزیز فریسات ‌و اقای امید کنگریز و بقیه‌کادر محترم‌تیم بزرگ فولاد را بدم.
انگاشته در خصوص ارتباطش با جواد نکونام گفت: اقا جواد ‌کلا ادمیه‌که انقد با شخصیت و با مدیریت بالاست که کل بچه‌های تیم اصلی با ایشان راحت هستند و هر مشکلی داشته ‌باشند ‌به اقا جواد می گویند. منم ‌از موقع تیم ‌ملی جوانان بازی های آسیایی آقا جواد را ‌میشناسم که بهم ‌مشاوره ‌میداد که ‌چه ‌موقع ‌چیکار کنم.‌ خداروشکر رابطه‌ام ‌با اقا جواد خوبه انشالله تیم بزرگ ‌فولاد در ‌لیگ ‌امسال به قهرمانی برسد.
وی در خصوص مصدومیتش گفت : خداراشکر‌ وضعیت‌جسمانیم ‌با‌تمرینایی که‌ سرمربی محترم‌ تیم و کادر فنی گذاشتن خوب شده و مشکلی برای تمرین ‌و مسابقات‌ندارم.
انگاشته در خصوص هدفش گفت : من‌هدفم‌ اینه‌هرچه‌سریع‌تر در لیگ برتر بازی کنم ‌و به پیراهن تیم ملی کشورم ‌فکر میکنم اگه ‌قسمت باشه‌ به‌هدفم ‌برسم و دل ‌پدر و‌ مادر و برادرم ‌و آنهایی‌که ‌واقعا موفقیتم مهمه ‌واسشون را ‌شاد‌کنم.
وی در خصوص مسیر پر فراز و نشیب زندگی شخصی و ورزشی اش گفت و افزود : هر ادمی یه سختی هایی را میگذرونه ‌ولی سختی های منو‌ کمتر کسی می تواند تحمل‌کند و یادمه ‌پول کرایه واسه ‌رفتن سر تمرین نساجی نداشتم با اینکه‌کاپیتان‌تیم امید نساجی‌ در ‌لیگ برتر بودم. سعی میکردم ۲ ساعت زودتر راه بیوفتم‌که از ساری پیاده برم قائمشهر! حتی یک ‌روز اشکم‌ در اومده ‌بود که ‌اون‌ سختی هارو باید تحمل کنم. اینم یادمه‌که‌ در ‌اوج فوتبالم در تیم ملی استخون ‌ادکتور که ‌بیخ‌ کشاله‌ میشه را در کشور امارات شکوندم همین باعث شد همان ‌سال بازیکنانی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی، فرشیداسماعیلی، علی علیپور، احسان پهلوان و خیلی های دیگر به لیگ برتر ‌رفتند و ‌لژیونر شدند ولی من از خانه میدیدمشون از تلویزیون! بدترین روزای زندگیم بود.بعضی اوقات مجبور بودم‌ برم‌ سرکار تا پول کرایه هامو ‌جور کنم ‌ولی خداروشکر دعای مادر و تلاش خودم به ‌فوتبال ایران برگشتم ‌تا حق‌خودمو ‌بگیرم‌.خداروشکر الان وضعیت جوری شده ‌‌به جوون‌های فوتبالیستی که ‌بدونم ‌سختی میکشن‌کمک ‌میکنم تا مثل من‌ باری رو‌دوششون ‌نباشد .
این فوتبالیست خوب مازندرانی در پایان گفت: دوباره میگم‌ از اقا عزیز فریسات و اقا امید کنگریز که ‌بهترین فوتبالیست های فولاد و استان خوزستان بودن تشکر میکنم چون واقعا بخاطر مشکلی که واسم پیش اومده بود پشتم ایستادن و پیگیر کارام میشدن همچنین از اقای داریوش هرمزی و حافظ یوسفی ،عباس باقری مهدی بهرام نژاد هم که ‌راه‌ درست را نشانم دادن هم تشکر میکنم و در آخر از پدر و مادر و برادرم که بخاطر من استرس زیاد کشیدن و با ناراحتی من ناراحت میشدن تشکر میکنم و باشد تا بتوانم این زحمات را جبران‌کنم .

برچسب ها:
دیدگاهها

دیدگاه ها (2 دیدگاه)

  1. ارین رادمهر

    خیلی این پسره خوبه

  2. رضا راشفی

    تو فوقالعاده ایییییییی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی