امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   بادران با نتیجه سه بر یک از سود تیم رایکا گذشت تا شمار امتیازات خود را به عدد ۵۷ برساند.

به گزارش دریای ورزش“،   پیروزی فجر سپاسی و هوادار در برابر حریفان موجب شد تا بادران هم چنان در رده سوم جدول باقی بماند. بادران برای صعود به لیگ برتر حالا در لیست انتظار است و باید منتظر نتایج در هفته پایانی باشد.

 

بادران بازی را در برابر رایکا خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط ایمان غلامی به گل رسید. این گل در دقیقه ۱۵ بازی به ثمر رسید و نتیجه تا پایان نیمه نخست تغییری نکرد.

 

بادران که هفته گذشته در برابر قشقایی شکست خورده بود با احتیاط بازی را دنبال کرد تا گل مساوی را دریافت نکند. در نیمه دوم شاگردان امید رضا روانخواه بار دیگر دروازه تیم رایکا را نشانه گرفتند و یک بار دیگر موفق به گل زنی شدند که این گل توسط احسان پیرهادی به ثمر رسید. در ادامه تیم رایکا برای جبران گل های خورده تلاش کرد که یکی از گل ها را جبران کرد و این گل توسط مهرداد قاسمی نژاد به ثمر رسید. این پایان کار نبود به این خاطر که بادران گل سوم را هم به ثمر رساند و در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان برد. از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به اخراج امیر محمد منصف از تیم رایکا اشاره کرد.

بادران اگر هفته پیش در برابر قشقایی به حداقل امتیاز بازی دست پیدا می کرد اکنون با ۵۸ امتیاز صدرنشین می بود. یا در بازی هایی که در گذشته به میدان رفته بود در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل می کرد. با این حال یک هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده است و اگر این تیم در هفته پایانی با گل های بیشتری در برابر حریف به برتری برسد این شانس را خواهد داشت که به لیگ برتر صعود کند.

 

رایکا با این شکست ۴۰ امتیازی باقی ماند اما خطر سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید نمی کند. این بازی مصاف دو مربی استقلال بود. امید رضا روانخواه و پیروز قربانی. رایکا در هفته پایانی در خانه به میدان می رود و این شانس را خواهد  داشت با پیروزی در برابر حریف با خاطره ای خوش بازی ها را به پایان ببرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی