امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نمایندگان مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر امیدهای کشور صاحب دو پیروزی شیرین و دلچسب شدند .

به گزارش دریای ورزش“،  از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور دو تیم امیدهای خونه به خونه و ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم مسابقات در شهرستان بابل به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم خونه به خونه بابل و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که رتبه آنها در جدول مسابقات از اهمیت خاصی نیز برخوردار بوده که در پایان تیم بابلی موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ از سد حریف خود عبور کند.

لازم به ذکر است تیم امیدهای خونه به خونه در دقیقه ۶۰ بازی با پاس گل خشایار وحیدی و توسط امیرحسین رمضان زاده به ثمر رسیده است.

تیم امیدهای خونه به خونه بابل که با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول مسابقات قرار داشت موفق شد با تک گل کاپیتان خود تیم ذوب آهن اصفهان که با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول مسابقات قرار داشت را شکست دهد.

تیم خونه به خونه در حالی با این پیروزی ۱۸ امتیازی شده و با یک پله صعود در رده دهم جدول قرار گرفت که تیم ملوان هم با شکست امروز خود در مقابل دیگر تیم مازندرانی نساجی قائمشهر ۱۸ امتیازی باقی مانده و با دو گل زده بیشتر نسبت به تیم امیدهای خونه به خونه در رده نهم جدول قرار دارد.

اما در دیگر بازی  این هفته  شاگردان صابر میرقربانی در تیم شایسته نساجی پس از چند هفته ناکامی بالاخره طعم پیروزی را مقابل تیم دگرگون شده ملوان چشیدند و با تک گل امیرمحمد وفائی نژاد در دقایق پایانی ضمن کسب ۳ امتیاز این دیدار و بقا در کورس قهرمانی، با این برد توانستند یه دیگر تیم مازندرانی (خونه به خونه)در جدول کمک نمایند .ملوان حریف مستقیم خونه به خونه در انتهای جدول برای رهایی از منطقه سقوط محسوب می شود. نساجی مازندران هم اکنون با ۲۹ امتیاز به رده سوم صعود کرد.

سایر نتایج هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به شرح ذیل می باشد:

تراکتورسازی تبریز ۱ – البدر بندرکنگ ۱

نساجی مازندران ۱ – ملوان بندرانزلی ۰

مس رفسنجان ۲ – پارس جنوبی جم ۱

فولاد خوزستان ۴ – مس کرمان ۱

خونه به خونه ۱ – ذوب آهن اصفهان ۰

صنعت نفت آبادان ۰ – نفت اهواز ۰

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی