امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   بهزاد محمودی رئیس هیات ورزشهای کارگری مازندران از برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شهرستان عباس آباد خبر داد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   بهزاد محمودی رییس هیات ورزشهای کارگری مازندران اعلام داشت:مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر از تاریخ یک لغایت دوم خرداد در شهرستان عباس آباد برگزار می شود.

بهزاد محمودی با بیان اینکه این دوره از مسابقات مرحله ای از انتخابی تیم ملی می باشد،اذعان داشت: برگزیدگان این رقابتها به اردوهای تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی کارگران کشور ایتالیا دعوت خواهند شد.

رییس هیات ورزشهای کارگری مازندران تصریح کرد: برای حضور در ایندوره از مسابقات بیش از ۲۰ تیم از استان‌های کشور اعلام آمادگی کرده اند که مازندران با دوتیم در این رقابتها حضور دارد.

وی با تشریح مراحل آماده سازی تیم مازندران بیان داشت:برای حضوری قدرتمند در این دوره از رقابتها مسابقات انتخابی استان در شهرستان بابلسر برگزار شد و‌نفرات برتر با صلاحدید کادر فنی به اردوها دعوت شدند.

محمودی در ادامه افزود:مازندران همواره در کشتی ساحلی جزو مدعیان اصلی بوده است و در ایندوره با توجه به شرایط میزبانی انتظار کسب مدالهای بیشتری می‌رود.

رییس هیات ورزشهای کارگری مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین شهرستان عباس آباد جهت انجام میزبانی این رقابتها،عنوان داشت: در راستای برگزاری باشکوه مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور ستادی به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل و تمامی اقدامات لازم زیر نظر این ستاد پیگیری شده است.

محمودی در پایان با آرزوی موفقیت برای کشتی گیران مازنی حاضر در این رقابتها،بیان کرد:با توجه به امتیاز میزبانی دو‌تیم از مازندران در این مسابقات شرکت می‌کنند که یک تیم از منتخبین کشتی ساحلی غرب مازندران تشکیل شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی