امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران و اکبر میثاقیان سرمربی این تیم، صبح امروز از روند بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل بازدید به عمل آوردند.

به گزارش دریای ورزش“، ابراهیم محمودی در حاشیه بازدید از ورزشگاه هفت تیر بابل ضمن گفتگو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: برای چندمین بار است که به همراه آقای میثاقیان سرمربی محترم تیم از ورزشگاه هفت تیر بابل بازدید می کنیم و این نشان می دهد استفاده هرچه بهتر از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران چقدر برای باشگاه و شخص میثاقیان اهمیت زیادی دارد.

محمودی در ادامه افزود: متاسفانه ورزشگاه شهدای سیمرغ از نظر جغرافیایی در بدترین مکان ممکن احداث شده است و این کار را برای هواداران خونه به خونه بابت حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم بسیار سخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جاده منتهی به این ورزشگاه نیز از امنیت بسیار ضعیفی برخوردار است و مجموعه باشگاه بابت به خطر افتادن جان هواداران تیم شدیداً ابراز نگرانی می کند.

سرپرست خونه به خونه با بیان اینکه روند بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل طبق انتظار پیش نمی رود، گفت: انتظار داشتیم این ورزشگاه زودتر از این آماده برگزاری دیدارهای خانگی تیم خونه به خونه مقابل حریفان باشد ولی ما همچنان منتظریم تا دیدارهای خانگی تیم را در این ورزشگاه برگزار کنیم.
ابراهیم محمودی تصریح کرد: یازدهم بهمن ماه در اولین دیدار خانگی نیم فصل دوم، دیداری حساس مقابل گل گهر سیرجان داریم و از مسئولان بابل خواهش می کنیم با تلاش و همدلی شرایطی را فراهم آورند تا این دیدار حساس را ورزشگاه هفت تیر بابل فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط خونه به خونه در جدول رده بندی به گونه ای است که تمام بازی های نیم فصل دوم برای ما سرنوشت ساز می باشد و نباید امتیازات خانگی را به سادگی از دست بدهیم.

سرپرست خونه به خونه در پایان گفت: در این اوضاع سخت اقتصادی کشور، زحمات حاج قاسم حسن زاده و هزینه هایی که برای تیمداری متحمل می شود قابل تقدیر است و امیدواریم مسئولان محترم برای جبران زحمات ایشان، نسبت به تسریع روند تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل همت بیشتری از خود به خرج دهند تا دیدارهای خانگی خود را به مانند فصول گذشته مقابل دیدگان انبوه هواداران مان برگزار کنیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی