امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدافع تیم فوتبال نساجی گفت:مطمئنا استقلال مقابل ما برای برد به زمین می‌آید ولی ما در این هفته‌ها نشان دادیم تیمی نیستیم که راحت امتیاز از دست بدهیم.

به گزارش دریای ورزش“، حامد شیری در خصوص عملکرد تیم نساجی در چهار بازی اخیر و کسب ۸ امتیاز اظهار داشت: ما در این هفته‌ها هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و هم نتایج خوبی کسب کردیم. کسب این ۸ امتیار به دلیل این بود که با تمام وجودمان به میدان رفتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به بازی‌های سخت نساجی در هفته‌های پیش‌رو گفت: تا پایان لیگ شش بازی داریم که پنج مسابقه با تیم‌های بالاتر از خودمان است. قطعاً این بازی‌ها برای ما سخت محسوب می‌شود، اما در این هفته‌ها نشان داده‌ایم برای امتیاز گرفتن ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

مدافع تیم نساجی درخصوص دیدار این تیم مقابل استقلال در روز پنج‌شنبه عنوان کرد: استقلال تا قبل از بازی با نفت چند هفته برد به دست نیاورده بود ولی با پیروزی در روز گذشته توانستند به کسب سهمیه امیدوار شوند. مطمئنا آنها برای برد می‌آیند ولی ما هم نشان دادیم تیمی نیستیم که راحت امتیاز از دست بدهیم.

شیری در خصوص حضور اسکوچیچ در تمرین روز گذشته نساجی و اینکه آیا بازیکنی از این تیم را لایق حضور در تیم ملی می‌داند یا خیر گفت: ما جوان‌های خوبی داریم که شاید امسال نتوانند به تیم ملی کمک کنند اما مطمئن باشید یکی دو سال دیگر این نفرات از مهره‌های کلیدی تیم ملی خواهند بود. حضور کادرفنی تیم ملی در تمرینات تیم‌ها قطعا به بازیکنان این انگیزه را می‌دهد که آنها تلاشی دوچندان داشته باشند. این موضوع قابل توجه است و امیدوارم برای همه تیم‌ها اتفاق بیفتد و ادامه‌دار باشد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی