امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم نام آوران رسالت ساری در آخرین بازی خود در این فصل شکست خورد .

به گزارش دریای ورزش“، عصر امروز پنجم بهمن ماه دو تیم هبلکس رضوی مشهد و نام آوران رسالت ساری در سالن مدافعان حرم مشهد به دیدار هم رفتند که در پایان تیم رسالت با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد

این دیدار که تاثیری در صعود تیم رسالت به پلی آف و همچنین تغییر جایگاه هبلکس در جدول نداشت با حملات نام آوران آغاز شد . رسالتی ها در همان ابتدای دیدار چند موقعیت تک به تک را از دست دادند تا بازهم عدم دقت در زدن ضربات آخر، مانع از به گل رسیدنشان شود.

برخلاف جریان بازی و روی ضدحمله سریع بازیکنان هبلکس آنها توانستند در دقیقه ۱۳ به گل دست پیدا کنند و فشار حملات نام آوران هم فایده ای نداشت تا دو تیم با همان یک گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم این دیدار همانند نیمه نخست این رسالتی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و تیم هبلکس هم دل به ضدحملات خوش کرده بود تا بتواند از اندوخته ی یک گله ی خود دفاع کند .

شاگردان ایمان احمدی که در این دیدار سرمربیشان را به دلیل مصدومیت و شکستگی پا در کنارشان نداشتند با هدایت عباس قاسمی و حمید غیبی به فشار حملات خود افزودند اما نتوانستند از موقعیت هایی که خلق میکردند استفاده لازم را ببرند .در چهار دقیقه پایانی رسالت ساری که چیزی برای از دست دادن نداشت برای به تساوی کشاندن بازی روی به بازی پنج نفره «پاورپلی» أورد و پس از آنکه چند موقعیت روی پاورپلی برای رسالت از دست رفت در دقیقه پایانی هبلکس مشهد گل دوم را هم به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

نام آوران رسالت ساری پس از پایان این دیدار ، فصل را با ۲۳ امتیاز و جایگاه پنجم به پایان رساند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی