امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم های لیگ برتری و یک باشگاه اروپایی به دنبال پدیده مازنی ملوان هستند .

به گزارش دریای ورزش“، پوریا غلامی آچار فرانسه سه فصل گذشته ملوان که سربازی خود را نیز در این تیم سپری کرده است و آمار شگفت انگیز ۷۴ بازی و ۶گل زده و ۱۰ پاس گل و گرفتن ۳ پنالتی آمار فوق العاده این بازیکن است که پست اصلی او دفاع راست است ولی در پست های دیگر هم به کار گرفته میشود.
پوریا غلامی در ۹۹ درصد از بازی‌های ممکن را برای ملوان به میدان رفته است یعنی از ۷۵ بازی ممکن در لیگ آزادگان و جام حذفی فقط یک بازی را به دلیل سه کارته بودن از دست داده است.
آقای غلامی ، پدر این فوتبالیست مازندرانی روز گذشته با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت : پوریا چند فصل بسیار خوب را در تیم ملوان پشت سرگذاشت.
وی افزود : در آستانه هفته های ابتدایی نیم فصل دوم لیگ یک و لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، بسیاری از مدیران و کادر فنی باشگاهها سعی دارند تا بازیکنان جوان وباانگیزه را برای تقویت تیمشان ، جذب کنند و پوریا هم سهمیه لیگ یک حساب می‌شود و قابل توجه تیم های بسیاری قرار گرفته و در روزهای گذشته از چند تیم مطرح لیگ برتری تهرانی و یک تیم از لیگ روسیه پیشنهاد جدی داشت و چند نفر هم از سوی باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه های وی مذاکره کرده اند که هنوز جواب قطعی به این درخواست ها نداده است .
وی اضافه کرد : باشگاه ملوان نیز از تیم های ریشه دار فوتبال کشور است که بازیکنان نامدار و بزرگی از این تیم به تیم های اروپایی و ملی ایران معرفی شدند و حضور در این باشگاه آرزوی هر بازیکنی است و آرزو میکنیم هر چه سریع تر به جایگاه واقعی خود بازگردد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی