امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی نساجی مازندران می‌گوید از کسب یک امتیاز مقابل ذوب‌آهن خوشحال است.

 به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی، سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند. باید باورشان نسبت به خودشان بیشتر شود چون در این صورت می‌توانیم بهتر عمل کنیم. از بازیکنانم به خاطر اینکه در این بازی تلاش کردند، تشکر می‌کنم. ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم. از اینکه توانستیم در اولین بازی امتیازی کسب کنیم، خوشحال هستم.او ادامه داد: من به شخصه دوست ندارم تیم عوض کنم. اگر به سابقه من نگاه کنید، می‌بینید که دوست داشتم در یک تیم بمانم چون با ماندن است که آدم می‌تواند در یک تیم، خدمتی انجام دهد. اما از پیکان جدا شدم.  دو هفته مانده به بازی‌ها من به مدیران نساجی گفتم که مربی خودتان را حفظ کنید ولی آن‌ها مشکلاتی داشتند و نمی‌توانستند با نکونام ادامه دهند. آقای نکونام هم تیم‌ خوبی جمع کرده بود اما عالم مربی‌گری همین است و این تغییرات وجود دارد.

سرمربی تیم نساجی در ادامه اظهار کرد: بازی امروز و بازی‌های تدارکاتی‌ای که داشتیم نشان داد بازیکنان ما امیدوار کننده ظاهر شده‌اند. فکر می‌کنم بازیکنانم قابلیت‌های بیشتری دارند که امیدوارم در بازی‌های آینده آن را اثبات کنیم. ما هواداران خیلی خوبی داریم که از قائمشهر به اصفهان آمده بودند وبه تیم انرژی می‌دادند. در نظر داریم تا از ظرفیت هواداران مخصوصا در بازی‌های خانگی بیشتر استفاده کنیم.

وی در پایان درباره افت کیفی تیم‌ها با آغاز نیم فصل دوم گفت: وقتی دو ماه در نیم‌فصل بین بازی‌های لیگ وقفه می‌افتد، کیفیت تیم‌ها کاهش پیدا می‌کند. زمان می‌برد تا تیم‌ها شرایط اصلی خودشان را پیدا کند./ ایسنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی