امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، بهداد سلیمی که اخیرا به عنوان مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها منصوب شده از طرف این کمیته به حضور در دوره مربیگری ویژه کمیته بین‌المللی المپیک معرفی شده است.

به گزارش دریای ورزش“، کمیته بین المللی المپیک همه ساله برگزارکننده دوره مربیگری ویژه برای نفراتی است که قصد ورود حرفه ای به این عرصه را دارند. برای برگزاری این دوره ویژه، IOC به کمیته های ملی المپیک هر یک از کشورهای عضو خود یک بورسیه می دهد.

کمیته ملی المپیک ایران برای دوره پیش روی مربیگری کمیته بین المللی المپیک، بهداد سلیمی را معرفی کرده است. این قهرمانی پیشین وزنه برداری ایران و جهان دو هفته پیش هم با حکم سیدرضا صالحی امیری به عنوان مشاور ویژه وی در  امور المپین ها منصوب شد.

بهداد سلیمی سال گذشته پس از کسب عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از دنیای وزنه برداری و ورزش حرفه ای خداحافظی کرد. این وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران مدال طلا المپیک ۲۰۱۲ لندن را هم در اختیار دارد. به جز بازی های آسیایی اندونزی، سلیمی طلای بازی های آسیایی گوانگژو (۲۰۱۰) و اینچئون (۲۰۱۴) را هم در کارنامه دارد. وی همچنین صاحب ۲ طلای مسابقات قهرمانی جهان، یک نقره و برنز این رقابت ها و ۳ طلای مسابقات قهرمانی آسیا است.

دوره مربیگری ویژه کمیته بین المللی المپیک در سال میلادی جاری مهرماه به میزبانی مجارستان آغاز می شود. این دوره برای مدت سه ماه ادامه دارد. گفته می شود ۱۲ هزار یورو هزینه حضور هر فرد در این دوره است که از طرف IOC پرداخت می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی