امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند پرفراز و نشیب خود در دیدار خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی صفر بر صفر رضایت داد.

به گزارش دریای ورزش“،  این دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر ورزشگاه «بهنام محمدی» مسجدسلیمان و با قضاوت «حسین زرگر» برگزار شد.
پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول رده بندی و نفت مسجدسلیمان برای رهایی از جمع قعرنشینان، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند که در نهایت این دیدار خسته کننده و کم هیجان، گلی در برنداشت.
کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه سبب شد تا توپ به سختی به حرکت درآید و بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه مجبور به ارسال های بلند شوند.
در دقیقه ۱۱ نفت مسجدسلیمان از ضعف عمق پرسپولیس استفاده کرد و فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد که «محمد نادری» با حضور به موقع خود مانع از گلزنی میزبان شد.
پرسپولیس در این دیدار «سیدجلال حسینی» و «شجاع خلیل زاده» مدافعان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
در دقیقه ۲۸ اولین فرصت مناسب میهمان به دست آمد که «علی علیپور» این بخت را از دست داد. در نهایت نیمه نخست این دیدار کم افت و خیز با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
نیمه دوم با حملات بیشتری از سوی ۲ تیم همراه شد و در دقیقه ۵۵ مهاجم میزبان از سوی «کمال کامیابی نیا» متوقف شد که داور در صحنه ای بحث برانگیز اعتقادی به پنالتی نداشت.
در ادامه دوباره روند ضعیف بازی ادامه یافت و هیچکدام از تیم ها توانی برای ایجاد موقعیت گل نداشتند.
پرسپولیس با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و نفت مسجدسلیمان نیز ۱۷ امتیازی شد.
**ترکیب نفت مسدجدسلیمان:
مهرداد طهماسبی، سیدهیثم هاشمی‌زاده(اسماعیل شریفات)، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، عباس عسکری(اکبر آفاقی)، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام (میلاد می داوودی) و محمد پاپی
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی(مهدی شریفی)، مهدی ترابی(محمدامین اسدی)، امید عالیشاه (بشار رسن) و علی علیپور.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی