امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در ادامه رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر نساجی مازندران را با گل دقایق پایانی «احمد عبدالله زاده»‌ مغلوب کرد.

به گزارش دریای ورزش“، شاگردان «جواد نکونام»‌ در حالی به این پیروزی  ارزشمند دست یافتند که این دیدار دقایق‌ پایانی خود را سپری می‌کرد و تصور اینکه آنان بتوانند با این شیوه مقابل رقیب خود به پیروزی برسند دشوار بود که عبداله زاده در دقیقه ۸۸ موفق به ثمر رساندن گل سه امتیازی تیمش شد.

بر اساس تصمیم «جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولی‌بالی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، سینا مریدی، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا از ابتدا در دیدار برابر نساجی مازندران به بازی

گرفته شدند و «محمدرضا مهاجری»سرمربی نساجی نیز از ترکیب نیما میرزازاد، مجتبی بیژن، حامد شیری، حسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک، سید محمد میری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمدمهدی نظری سود برد.

مهاجری دراین دیدار تاکتیک مناسبی را اتخاذ کرده و تا دقیقه ۸۸ نیز موفق بود اما با گلزنی عبدالله زاده در این دقیقه همه آنچه که رشته بود پنبه شد تا آنان از کسب حداقل امتیاز در این دیدار نیز محروم شوند.

نساجی مازندران هفته گذشته با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب تراکتور شده بود و برای فراموش کردن خاطره آن شکست تلخ راهی خوزستان شده بود که البته با این شکست ناکام بود.

قضاوت این دیدار بر عهده «پیام حیدری» بود و به «علی شجاعی»‌ و «رحمان جعفری»‌ بازیکنان تیم نساجی کارت زرد نشان داد.

فولاد با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۵ امتیازی شده و به رده پنجم صعود کرد؛ نساجی نیز با ۹ امتیاز اندوخته خود در رده نهم باقی ماند./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی