امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: چه ایرادی دارد اسم من در حوضچه آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی باشد و مسئولان فدراسیون از چه چیزی می‌ترسند؟

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از میزان ؛ بهداد سلیمی در رابطه با اینکه مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری ادعا کرده‌اند که او نامه بازنشستگی خود را امضا نکرده‌اند، گفت: در این خصوص هنوز نامه‌ای به من نداده اند که‌ آن را امضا کنم.

او در مورد ادعای مرادی مبنی بر اینکه دو بار با او تماس گرفته شده تا نامه بازنشستگی‌اش را اعلام کند گفت: علی مرادی با من تماسی نگرفته است. البته مسئولان فدراسیون چندین بار در رابطه با این مسئله با من تماس گرفته اند، اما شخص خود مرادی به من زنگ نزده تا بیایم این کار را انجام دهم.

سلیمی درباره این که مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری ادعا می‌کنند نام بهداد سلیمی در  حوضچه آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی قرار دارد و این مسئله در آینده مشکل‌ساز می شود، تصریح کرد:  من آن زمانی که در ورزش فعالیت می‌کردم هیچ وقت مشکلی از بابت دوپینگ نداشتم و حتی الان هم که ورزش را کنار گرفته ام ترسی از این ندارم که بخواهم آزمایش بدهم. چه ایرادی دارد اسم من در حوضچه آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی باشد و مسئولان فدراسیون از چه چیزی می‌ترسند؟

قهرمان المپیک لندن در مورد انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: الان زود است درباره انتخابات نظر خاصی داد، امیدوارم هر کسی که بهتر و شایسته‌تر است به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

وزنه برداری اسبق تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا موافق حضور علی مرادی در سکانداری ریاست فدراسیون است یا خیر، تاکید کرد: مرادی یکی از با تجربه‌ترین‌های مدیران ورزش ایران محسوب می‌شود و نتایجی که هم تیم ملی کسب کرده نشان دهنده توانمندی‌های او است.

دارنده مدال طلا جهانی پاریس در مورد اختلاف نظرش با فدراسیون هم گفت: اختلاف نظری وجود ندارد و من قبلا هم اعلام کرده‌ام علی مرادی به عنوان یک مدیر حق انتخاب دارد که با چه کسی همکاری کند و ترجیح او بر این بوده که با من همکاری نکند. من هم دلخوری از این مسئله ندارم چرا که به هرحال تصمیم گیرنده نهایی در مورد این موضوع خودش هست.

او در پایان درباره اینکه برای المپیک توکیو حضور سهراب مرادی و علی حسینی قطعی نیست و آیا با توجه به این موضوع تصمیمی برای بازگشت به میادین دارد یا خیر، پاسخ داد: با اینکه سهراب مرادی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اما نباید فراموش کرد او وزنه برداری بسیار خوبی است و قطعا بدون شک اگر بخواهیم یک درصد نبود او را برای المپیک توکیو در نظر بگیریم، کیانوش رستمی، ایوب موسوی و رضا بیرالوند جایگزین‌های بسیار خوبی در دسته ۹۶ کیلوگرم برای سهراب به حساب می‌آیند، زیرا همگی آنها دارای مدال جهانی هستند و می‌توانند خلاء او را پر کنند.  

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی