امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ملی‌پوش وزنه‌برداری جانبازان و توان‌یابان ایران در رقابت‌های جام جهانی امارات موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است و محسن بختیار، نخستین نماینده کشورمان در دسته ۵۹ کیلوگرم، امروز به روی تخته رفت و در حرکت اول توانست وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را مهار کند. نماینده ایران در حرکت دوم با مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرم رکورد آسیا را شکست و توانست با این وزنه به مدال طلا مسابقات دست پیدا کند. بختیار در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۱۹۸ کیلوگرم بازماند.مهدی صیادی و احمد امین‌زاده در دسته مثب ۱۰۷ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران هستند که امروز با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری با حضور ۱۸۳ ورزشکار (۱۰۷ مرد و ۷۶ زن) از ۳۲ کشور جهان به میزبانی امارات از دهم تا چهاردهم اسفند ماه برگزار می‌شود. این مسابقات یکی از رویدادهای مسیر کسب سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است.

پس از این رویداد نمایندگان ایران می‌بایست در مسابقات جام جهانی گرجستان که به میزبانی تفلیس و در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود شرکت کنند تا پس از این رویداد تکلیف نهایی سهمیه‌های ایران در رشته وزنه‌برداری برای بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ مشخص شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی