امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نقش مکمل خط حمله پرسپولیس در دوران طارمی، حالا به خوبی بازی در نقش اول را یاد گرفته است.

به گزارش دریای ورزش“،  بالانشینی پرسپولیس تبدیل به یک قانون ثابت در لیگ برتر شده، اما یک قانون پررنگ‌تر هم در فوتبال ایران وجود دارد. یک پرسپولیسی، آقای گل لیگ برتر می‌شود. علی علیپور، پس از ماه‌ها تلاش و انتظار سرانجام کی‌روش را پشت سر گذاشت و برای اولین بار در این فصل، به تنهایی در صدرجدول گلزنان لیگ قرار گرفت.

علیپور، ابتدای فصل فاصله زیادی با استوکس و کی‌روش، دو مدعی آقای گلی لیگ برتر داشت. او آرام آرام، این فاصله را جبران کرد و به صورت مشترک با کی‌روش، صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شد. پس از چند هفته رقابت، او حالا کی‌روش را پشت سر گذاشته و تنها ۱۳ گله جدول گلزنان لیگ برتر است.

او حالا فرصت حمله به دو رکورد طارمی را دارد. مهدی طارمی، تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که دو دوره پیاپی، عنوان آقای گلی لیگ را بدست آورده است. علیپور فصل پیش آقای گل شده و این فصل، می‌تواند مثل طارمی دو سال پیاپی کفش طلای لیگ را به خانه ببرد. دیگر رکورد طارمی، بهترین گلزن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر است. طارمی مجموعا، ۴۵ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر زد و صاحب این رکورد شد. علیپور با گلزنی به سایپا، ۴۳ گله شده و فقط ۲ گل دیگر می‌خواهد تا این عنوان را از طارمی بگیرد. باقی ماندن ۵ هفته از لیگ برتر، نشان می‌دهد علیپور شانس زیادی دارد تا پایان فصل، هر دو رکورد را به نام خودش بزند و حتی به تتهایی، بهترین گلزن لیگ برتری پرسپولیس باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی