امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش : امروزه در دنیا نقش روابط عمومی و رسانه در کنار هم بسیار حائز اهمیت بوده و مجموعه ای موفق خواهد بود که با بکار گیری افرادی متخصص و لایق در امور روابط عمومی بتواند در پیشبرد اهداف آن مجموعه گام بردارد.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران که امور روابط عمومی اش را به شخصی جوان سپرده است این روزها چندان در بحث روابط عمومی موفق عمل نکرده است و گاها در مواردی رفتارهای دوگانه روابط عمومی این اداره باعث تعجب اصحاب رسانه شده است .اطلاع رسانی مراسمات همایش ها و جلسات مهم و دعوت از رسانه های تخصصی ورزشی از بدیهیات کار روابط عمومی اداره کل ورزش مازندران میبایست باشد اما متاسفانه با اینکه پرسنل زیادی هم در این بخش مشغول بکار هستند اما از ابتدایی ترین امور ، که اطلاع رسانی و دعوت از رسانه هاست بازمانده اند.

البته اینطور نیست که رسانه ای را دعوت نکرده باشند انتخاب رسانه ها و گزینشی عمل کردن محمدرضا ییلاقی در دعوت از رسانه ها یک بام و دو هوای روابط عمومی اداره کل را نشان میدهد و در نشست رئسا و نواب هیات های ورزشی استان مازندران با حضور معاون وزیر کشور تنها چند رسانه ی خاص دعوت میشوند . البته یکی از این رسانه ها هم تا مدتی قبل دعوت نمیشد و پس از مطلبی انتقادی که روی خروجی پایگاه خبری شان رفت امروز در این مراسم حاضر بودند !! حال پایگاه خبری دریای ورزش هم گلایه اش را روی خروجی میبرد تا شاید ابتدایی ترین وظیفه روابط عمومی یک اداره ازین به بعد درست انجام شود و همه ی رسانه های تخصصی ورزشی استان مازندران که با مجوز رسمی در حال فعالیت هستند دعوت شوند!

پایگاه خبری دریای ورزش همیشه در پوشش اخبار ورزش استان و کشور تلاش کرده و انتظار میرود وقتی برای ارسال کمک های اداره کل به مناطق سیل زده از این رسانه دعوت بعمل می آید در چنین همایش ها و نشست های مهمی هم دعوت از سوی روابط عمومی به خواب رفته ورزش مازندران صورت گیرد تا اصحاب رسانه بتوانند به طرز مطلوبی در رسالت خبری خود موفق باشند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی