امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: کشتی همیشه در کل ورزش ایران پرچمداری کرده و باز هم همین روال را در المپیک و جهانی‌ها خواهد داشت.

 به گزارش دریای ورزش“، علی سوادکوهی در مورد پیگیری تمریناتش اظهار داشت: بیشتر با حسین یزدانی تمرین می‌کنم. هفته‌ای یکی دو جلسه در جویبار، بدون تمرین نیستم.وی بلاتکلیفی امروزِ کشتی در خصوص برگزاری مسابقات جهانی و لیگ را برای خودش بسیار ناراحت کننده عنوان کرد و ادامه داد: ما نمی‌دانیم برای چه مسابقه‌ای باید آماده شویم. اصلا نمی‌دانیم امسال مسابقه‌ای هست یا نه. اینکه چطور تمرین کنیم، اگر تمرین‌مان سبک باشد، نگرانیم که مسابقه‌ای در پیش باشد و اگر سنگین تمرین کنیم، اگر مسابقه نباشد، به لحاظ بدنی لطمه می‌بینیم و بدن چند بار در سال نمی‌تواند به اوج برسد. اصلا هیچ چیزی مشخص نیست و این موضوع کلافه‌کننده شده است.

این کشتی‌گیر جوان مازندرانی تاکید کرد: ما به مسابقه نیاز داریم. باید امیدوار بمانیم. امیدوارم که لیگ هم برگزار شود، می‌شود این مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به انجام رساند. ضمن اینکه از تمام کادر پزشکی و پرستاران بابت فداکاری‌های‌شان تشکر می‌کنم، امید دارم که بشود با شرایطی خاص لیگ کشتی را برگزار کرد. کشتی همیشه در کل ورزش ایران پرچمداری کرده و باز هم همین روال را در المپیک و جهانی‌ها خواهد داشت.

سوادکوهی با اشاره به درگذشت کوروش علیزاده مربی سازنده مازندران گفت: اینطور که در فضای مجازی دیدم آخرین صحبت‌های این مربی خوب در مورد من بود. مرحوم علیزاده مربی دلسوزی بود، امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی