امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی در هفته دوم لیگ برتر با ۷ گل باید گویای همه چیز باشد، بازی زیبا و قشنگی بود که تماشاگران لذت بردند.

به گزارش دریای ورزش“، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی گفت: بازی در هفته دوم لیگ برتر با ۷ گل باید گویای همه چیز باشد. بازی زیبا و قشنگی بود که تماشاگران لذت بردند. ما مصمم بودیم برای اینکه مقابل حریف بدون عقب نشینی با فوتبال هجومی نتیجه را به نفع خودمان کنیم.

وی افزود: در شروع بازی خوب بودیم. در ادامه متاسفانه ۲ گل دریافت کردیم که تمرکز تیم ما را بهم زد. نیمه اول به سود نساجی تمام شد. بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که تمرکز و جبران کنند. نیمه دوم برعکس نیمه اول در ۱۵ دقیقه اشتباهات فاحشی داشتیم و همین باعث شد بازی ۴ بر یک باشد. در ادامه بازیکنانم زحمت کشیدند و در بازی سخت مقابل هواداران نساجی توانستیم بازی را ۴ بر ۳ کنیم. خوب به بازی برگشتیم و گل‌های خوبی زدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: اگر خوش شانس بودیم می توانستیم ببریم چون ۲ موقعیت را خراب کردیم. در ۳۰ دقیقه پایانی بازیکنان ما خیلی تلاش کردند از آنها تشکر می‌کنم. به تیم نساجی هم تبریک می‌گویم. ما خودمان ۴ گل به نساجی هدیه کردیم و ۳ گل در شرایط سخت در خانه حریف آن هم مقابل این هواداران زدیم.

فرکی درباره اینکه تماشاگران را چطور دیدید، خاطرنشان کرد:کنفرانس قبل از بازی هم اشاره کردم. از هواداران خوب نساجی تشکر کردم. خاطره‌ای که از آخرین بازی داریم اگرچه بازی را واگذار کردیم اما اتفاقاتی افتاده بود که بازیکنان ما هم محروم شدند البته هواداران به ما کاری نداشتند و تیم شان را تشویق کردند. قشنگی بازی این است ورزشگاه پر باشد و هواداران تیم خود را تشویق کنند ما هم از این لذت می برمی چون بازی بدون قوتبال لذت بخش نیست. ما خودمان در زمین مان خیلی تماشاگر نداریم وقتی با تیم های پرهوادار بازی می کنیم لذت می‌بریم.

سرمربی پیکان درباره تعویض شیخ ویسی، تصریح کرد: ما ۴ اشتباه داشتیم. در ادامه هم ممکن بود رخ دهد. احساس کردیم او شرایط روحی خوبی ندارد به خاطر همین او را تعویض کردیم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد تیم خود راضی بودید، یادآور شد:فکر می‌کنم کل تیم ما تلاش خود را کرد. اینکه دروازه بان گل می‌خورد او مقصر است یا دفاع خیلی توجه نمی‌کنم چون بعضی روزها ممکن است گلر شرایط خوبی نداشته باشد. درباره دفاع در ادامه بازی تیم ما بدون اشتباه بود و توانستیم حریف را مهار کنیم هم اینکه ۲ گل زدیم و خودمان را به شرایط تساوی و حتی برد نزدیک کنیم. ما تیمی هستیم که باید زمان زیادی داشته باشیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. امروز مهران موسوی را در اختیار نداشتیم و همین طور جابر انصاری. شریفات هم تازه اضافه شده و فکر می‌کنم شرایط تیم بهتر خواهد شد. امروز اشتباهاتی که داشتیم متاسفانه تبدیل به گل شد و این بدشانسی ما بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی