امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم بازیکنان ما مقابل ذوب آهن با تمام وجود به میدان بروند و آخرین دیدارمان در قائمشهر را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

به گزارش دریای ورزش“، محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: این دیدار آخرین بازی لیگ ما در قائمشهر است، ای کاش که می‌توانستیم از حضور طرفداران پرشور نساجی بازی را انجام یم‌دادیم. این بازی مثل بازی‌های قبل است و ما وجود تماشاگران را حس می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بروند و آخرین دیدارمان در قائمشهر را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

وی افزود: بازی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و شاید به هر دلیلی امسال نتایج خوبی نگرفته اما در مجموع این تیم بسیار خوب است. امیدوارم بتوانیم از بازی فردا با برد از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اضافه شدن مصدومان این تیم عنوان کرد: آخرین مصدومی که دادیم مجتبی ممشلی بوده که به دیگر بازیکنان مصدوم ما اضافه شد. ان‌شاالله بازیکنان جایگزین وی بازی خوبی انجام بدهند و جای خالی او را پر کنند. در این دیدار عرفان معصومی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

فکری در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه وطنی و همچنین قول مساعد استاندار مازندران برای تعویض چمن این مجموعه و اظهار نظر لوکا بوناچیچ که مدعی شده چمن مصنوعی برتری تیم نساجی در بازی‌ها است تصریح کرد: از مسئولان استانی و کشوری تشکر می‌کنم که بودجه تعویض  چمن را در نظر گرفتند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد، البته مهم حفظ و نگهداری چمن است و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد. چمن منصوعی اگر استاندارد باشد خوب است ولی این چمن مصنوعی قائمشهر کیفیت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: چه میهمان‌ها و چه تیم ما زیاد دل خوشی از این چمن نداریم و این نمی‌تواند نقطه قوت ما باشد. بازیکنان ما هم از این زمین راضی نیستند و به همین دلیل تمام تلاشمان را می‌کنیم به خاطر میزبان بودن امتیاز کامل را بگیریم و گرنه خودمان از این چمن راضی نیستیم. جا دارد از مسئولان استادیوم شهدای پهناکلا تشکر کنم، چون هر وقت به اینجا می‌آییم به ما امکانات می‌دهند. چنین زمین چمنی در مازندران واقعا کم است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی