امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: گرفتن سهمیه سخت شد اما باید به فکر بازی با استقلال در جام حذفی باشیم.

به گزارش دریای ورزش“،  امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر خانگی مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: عید غدیر خم را به همه عزیزان و محبان تبریک می‌ گویم ولی امروز یک چیز عجیب و غریب در فوتبال بود ۵ بار توپ را به تیر دروازه زدیم و این هم فوتبال است. نمی‌دانم چرا این توپ ها گل نمی شود. به تیم نساجی هم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه سهمیه آسیایی در لیگ می‌گیرید اظهار داشت: والا سخت شد باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال در جام حذفی باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و ۵ بار توپ را به تیرک دروازه زدیم که غیر عادی است.

قلعه نویی در مورد وضعیت سلامتی خودش گفت: جا دارد از اساتید بیمارستان چمران  اصفهان دکتر معصومی و دکتر کرمانی و امیر پور عزیز تشکر کنم که خیلی محبت کردند و شرایطم امروز خیلی بهتر است.

وی در مورد اخراج سعید آقایی گفت: اخراج نشده است، او در حال تمرین است ولی به صورت انفرادی و زیر نظر بیات تمرین می‌کند.

سرمربی سپاهان در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: داوری خوب بود ولی خیلی بازی از جریان انداخته شد که این ها لذت فوتبال را می‌گیرد. بالای ۲۰ دقیقه وقت اضافه داشت اما فقط ۷ دقیقه وقت گرفته شد. حریف هر طور دوست دارد می‌تواند بازی کند البته در همان ۷ دقیقه هم باز دو سه دقیقه وقت تلف شد.

وی در مورد درگیری بین دو نیمکت گفت: درگیری آنچنانی نبود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی