امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: پنجمی تیم نوجوانان نتیجه بدی نیست و اگر این تیم مقابل چک شکست نمی‌خورد حتی شانس رفتن روی سکو هم داشت.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی در خصوص عملکرد تیم والیبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: عملکرد تیم‌های ملی به صورت سلسله‌وار به هم مربوط هستند. البته ممکن است در مقطعی از فرایند نتایج خوبی کسب نشود اما در کل والیبال ایران روند معقولی را طی می کند.

وی ادامه داد: به نظر من پنجمی تیم نوجوانان نتیجه بدی نیست و اگر این تیم مقابل چک شکست نمی‌خورد حتی شانس رفتن روی سکو هم داشت.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با اشاره به اینکه پیشرفت والیبال ایران غیرقابل انکار است، تصریح کرد: ما در رده بزرگسالان و نوجوانان پنجم شدیم و در جوانان هم به مقام قهرمانی رسیدیم. این موضوع نشان می‌دهد والیبال ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در والیبال است.البته ضعف هایی داریم که باید برطرف شود. ما به لحاظ فنی جزو ۵ کشور برتر دنیا هستیم اما زیرساخت‌هایمان در  این حد نیست و با سایر کشورها فاصله زیادی داریم.

عطایی در مورد انتقادهایی که به عملکرد تیم نوجوانان می‌شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم نقدی انجام دهیم نباید این انتقادها به شخص باشد و باید روند و فرایند مورد بررسی قرار بگیرد. باید بعد از موفقیت‌ها و شکست‌ها کمیته‌ای تشکیل شود که واقعا فنی باشد و با حوصله و دقت نتایج و عملکرد تیم‌های را تحلیل کند. اینگونه نباشد که مدام به هم بتازیم، چون اینگونه تاختن‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

وی در خصوص صحبت‌های وکیلی مبنی بر اینکه ۵ بازیکنی که از تیم جوانان به تیم نوجوانان اضافه شدند خسته بودند، اظهار داشت: بهتر است در این خصوص صحبتی نداشته باشم./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی