امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدیریت جدید سالن سید رسول حسینی ساری معرفی شد.

 به گزارش دریای ورزش“،  پس از کشمکش هایی که از زمان حضور مختار مهدوی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان ساری پیرامون مدیریت سالن سید رسول حسینی شکل گرفته بود و منجر به پلمپ این مجموعه نیز شد، پس از ماه ها بالاخره تکلیف مدیریت این مکان پرآوازه ورزش مازندران مشخص شد.

بر این اساس، آقایان “مجتبی کولائیان” و “ایمان زادسر” که بصورت شراکتی در مزایده اجاره سالن سید رسول حسینی ساری شرکت کرده بودند، برنده مزایده معرفی و عهده دار سکان مدیریت این سالن بمدت یکسال شدند.

گفتنی است، مدیریت سالن سید رسول حسینی ساری پیش از این در اختیار کمیل قاسمی کشتی گیر نام آشنای ایران و جهان و نائب قهرمان المپیک بوده است.

آیا قول استاندار مازندران برای تعویض کف پوش سالن سید رسول حسینی عملی می شود؟

کف پوش سالن سید رسول حسینی ساری که در دهه های اخیر میزبان آوردگاه های حساس و مهمی از جمله مسابقات شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال و عمران شهرداری ساری در لیگ برتر والیبال بوده، با گذشت سالهای متمادی، پیر و فرتوت شده و به مرز ‌پوسیدگی رسیده و به همین جهت تعویض آن مدت مدیدی است که مورد انتظار ورزشکاران و علاقمندان به ورزش در مرکز مازندران می باشد.

سالن سید رسول حسینی که پس از تجهیز در سال ۱۳۸۵ به منظور میزبانی از رقابت های جام جهانی کشتی آزاد جهان هیچ گونه مرمتی نشده بود و فقط کف پوش آن در سال ۱۳۹۴ به بهانه برگزاری مسابقات بین المللی والیبال آسیای میانه رنگ آمیزی شده بود، اینک بیش از هر زمان دیگری نیاز مبرمی به تعویض دارد.

مجید حسین زادگان استاندار ورزش دوست مازندران در جریان یکی از دیدارهای فصل گذشته شهروند ساری که برای تماشای مسابقه این تیم در سالن سید رسول حسینی و رختکن شهروندی ها حضور پیدا کرده بود، قول مساعد داده بود تا حمایت های لازم جهت تعویض کف پوش سالن را انجام دهد.

حال که تکلیف مدیریت این سالن پس از مدت ها مشخص شده و اتفاقاً تعویض کف پوش هم در این مدت لَنگ این موضوع مانده بود و با توجه به اینکه فی الحال و در ماه مبارک رمضان شاهد کم ترین حجم مسابقات در این سالن بوده و در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور قرار داریم، به نظر می رسد بهترین فرصت برای انجام این پروژه بسیار مهم فراهم شده است.

همچنین تعمیر و مرمت صندلی های جایگاه تماشاگران، تعمیر و تجهیز سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تجهیز و استانداردسازی سیستم صوتی و نور سالن، بهسازی رختکن ها و سرویس های بهداشتی از جمله مواردی است که در در کنار تعویض کف پوش باید مورد توجه قرار گرفته و همزمان اجرایی شوند.

باید دید آیا وعده استاندار مازندران در قبال کمترین خواسته ورزش دوستان ساروی محقق خواهد شد یا خیر؟ حاج مجیدی که در همین مدت کوتاه حضورش بر مسند نمایندگی عالی دولت در مازندران نشان داده دل رحم تر از همه استانداران اسبق این خطه نسبت به ورزش و ورزشکاران بوده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی