امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در جدیدترین رنکینگ فیفا که به زودی منتشر می‌شود، تیم ملی بزرگسالان ایران با سقوطی ۶ پله‌ای مواجه می‌شود و صدر جدول تیم‌های آسیایی را پس از مدت‌های مدید از دست خواهد داد.

به گزارش دریای ورزش“، تیم ملی فوتبال ایران در ماه نوامبر یک بازی انجام داد و با حساب ۲ بر یک مغلوب عراق شد تا همچنان در رده سوم گروه خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ باشد. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که با انتشار جدیدترین رنکینگ فیفا تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها، صدر جدول آسیا را از دست خواهد داد.

با محاسباتی که روش آن مشخص است و با توجه به تک بازی تیم ملی که منجر به باختش شد، ایران با سقوطی ۶ پله‌ای مواجه می‌شود و از رده ۲۷ به ۳۳ دنیا خواهد رفت. این نقل مکان باعث خواهد شد تا صدر جدول آسیا از کف برود و نصیب ژاپنی شود که احتمالا بدون تغییر در رده بیست و هشتم جهان باقی خواهد ماند.

با توجه به اینکه در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال میلادی مسابقه ملی برگزار نمی‌شود؛ این جدول تا پایان سال ۲۰۱۹ دست نخورده خواهد بود. حالا بعد از حذف در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و وضعیت بحرانی در انتخابی جام جهانی، از دست رفتن صدر جدول قاره کهن در رنکینگ فیفا را هم به اتفاقات تلخ فوتبال ملی ما در سال ۲۰۱۹ اضافه کنید.

در رنکینگ کلی همچنان بلژیک صدرنشین خواهد بود و تیم‌های فرانسه، برزیل، انگلیس، اروگوئه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا در رده‌های دوم تا دهم قرار خواهند داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی