امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، جدال دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش دریای ورزش“، در اولین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸ ذوب‌آهن در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف پرسپولیس رفت.پرسپولیس که از جمله مدعیان جدی قهرمانی است در این بازی پس از ۴ پیروزی پیاپی با تساوی بدون گل متوقف شد تا طلسم فولادشهر برای سرخپوشان باقی بماند.پرسپولیس در ۸ سال گذشته در خانه ذوب‌آهن موفق به شکست دادن این تیم نشده است.پرسپولیس با این نتیجه ۵۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و باعث شد سایر مدعیان قهرمانی امیدوارانه‌تر مسابقات را دنبال کنند.ذوب‌آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد.

شرح نیمه اول:

هر دو تیم با سیستمی یکسان وارد زمین شدند. ذوبی ها تلاش می کردند با ارسال های دقیق از سمت چپ به دروازه پرسپولیس برسند و چند بار هم با این روش خطرساز شدند اما نتوانستند به گل برسند. هر چه به پایان نیمه اول نزدیک تر شدیم، بازی پایاپای شد و البته هیچ کدام از تیم ها نتوانستند موقعیت خیلی خوبی را به وجود بیاورند. پرسپولیسی ها چند ضربه ایستگاهی را به سادگی از دست دادند که تعجب برانگیز بود. نکته جالب حضور دفاع راست و چپ پرسپولیس در حملات بود، نادری و شیری در نیمه اول دائم در حمله بودند و این موضوع میل سرخ ها به پیروزی را نشان داد.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم تیم پرسپولیس بازی را در دست گرفت و حملات زیادی را هم از دو جناح راست و چپ انجام داد. اصرار سیامک نعمتی به ضربه قیچی و ناکامی او در به ثمر رساندن گل به این شکل، باعث شد تا پرسپولیس  موقعیت گل را از دست بدهد. البته علیپور هم چند فرصت را از دست داد. در آن طرف بازیکنان تیم ذوب آهن نیز با سانترهای بلند تلاش می کردند تا اوسوگوانا را صاحب موقعیت کنند. او یک ضربه سر دیدنی زد که به واکنش بیرانوند به بیرون رفت. در مجموع می توان درباره نیمه دوم گفت که پرسپولیس نمایش بهتری داشت و برعکس نیمه اول، موقعیت های بیشتری را خلق کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی