امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان گفت: شرایط بدنی‌ام طوری نیست که به خاطر تعویق المپیک توکیو نگران وزنم باشم.

به گزارش دریای ورزش“، محمدهادی ساروی در مورد پیگیری تمریناتش اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کنم. برنامه ریزی صورت گرفته و زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی همان برنامه‌ها را پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: تمریناتم به صورت منظم پیگیری می‌شود، ضمن اینکه کلید یک سالن را در اختیار دارم و می‌توانم تمرین کشتی هم انجام دهم.

این کشتی‌گیر آملی در مورد تعویق یک ساله رقابت‌های المپیک تصریح کرد: برای من که تازه به این وزن آمده‌ام، زمان خوبی است که بتوانم با تلاش بیشتری خودم را جا بیندازم. شرایط بدنی‌ام طوری نیست که بخواهم به خاطر این تعویق، نگران وزنم باشم. المپیک سر جایش است و فقط زمانش تغییر کرده و به همین دلیل فقط تلاشم را بیشتر خواهم کرد.

ساروی که پیش از تعویق المپیک خودش را برای شرکت در مسابقات گزینشی و کسب سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم آماده می‌کرد، تاکید کرد: انگیزه‌ام از قبل خوب بود، حالا هم خوب است. امیدوارم هر چه زودتر شرایط به گونه‌ای شود که بتوانیم در اردوی تیم ملی حاضر باشیم. فعلا با کادر فنی تیم ملی هماهنگ هستیم و در شهر خودمان تمرین می کنیم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی