امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم والیبال هراز آمل در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سد حریف خود گذشت.

به گزارش دریای ورزش“،  از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم های لبنیات هراز و پیکان تهران در خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک بازی بی نقص توانستند ۳ بر صفر پیکان پرستاره را شکست دهند.

ست اول را دو تیم نزدیک به هم در امتیازات ابتدایی آغاز کردند، اما پس از وقت استراحت فنی دوم این لبنیات هراز بود که با تسلط بر جریان بازی ست نخست را ۲۵ بر ۱۹ از آن خود کرد.

ست دوم هم مانند ست اول نزدیک آغاز شد و حتی در برخی امتیازات پیکان از هرازی ها سبقت گرفت اما این برتری پایدار نبود و در ادامه باز هم این لبنیات هراز بود که موفق شد در امتیازات حساس نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و در نهایت۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

ست سوم را پیکان بهتر آغاز کرد و در ابتدای کار از حریف پیشی گرفت اما باز هم این شاگردان بهروز عطایی بودند که بازی بهتری به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند با ایجاد اختلاف امتیاز نتیجه ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کنند.

امروز و در حالی که بهروز عطایی عادل غلامی، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده را به همراه نداشت با ترکیب علی رمضانی، امین علوی، شهروز همایونفر ،عرفان جلالی نژاد، طیب عینی، محمد کاظم غفاری و رافع طبری کار را آغاز کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی