امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رئیس هیات کاراته استان مازندران گفت: مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در کاتا و کمیته با حضور ۷۰۰ ورزشکار آقایان و بانوان  در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،   حسن رجبی رئیس هیات کاراته مازندران در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با محوریت شهید شاخص کاراته مازندران روح الله سلطانی و شهید راه خدمت آتش نشان فداکار عبدالحسین پورصدیقی در رده سنی خردسالان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارشد.

رجبی در خصوص مسابقات بانوان گفت و بیان داشت: در پایان تیم‌های آمل، قائمشهر، سلمانشهر و فریدونکنار مشترک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: هیات کاراته مازندران بیش از ۱۵ هزار ورزشکار را تحت پوشش دارد و در ۴ سال گذشته ۱۲ یادواره شهدا را برگزار و ۲۱ مدال قهرمانی آسیایی و جهانی را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا کرد.

رجبی افزود: مسابقه آقایان قهرمانی استان هم در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر برگزار شد که هیات کاراته نوشهر در سکوی نخست ایستاد و سلمانشهر به مقام دوم رسید و شهرستان قائمشهر عنوان سومی را کسب کرد.

یادآور می‌شود، در این رقابت‌ها از خانواده شهید راه خدمت آتش نشان عبدالحسین پورصدیقی و قهرمان جانباز حدادی تجلیل شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی