امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است هنوز به هدف اصلی خود نرسیده و باید در المپیک به آنچه که سال‌ها آرزو داشت، برسد.

 به گزارش دریای ورزش“،   محمدحسین محمدیان را می‌توان یکی از مدعیان اصلی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد برای حضور در المپیک خواند که متأسفانه چند سال به دلیل یک اشتباه عجیب با محرومیت همراه شد. البته او پس از طی کردن این محرومیت با قدرت بازگشت و دوباره به عنوان یک مدعی وارد عرصه ملی شد.محمدیان پس از کسب سهمیه المپیک در گزینشی قزاقستان یکی از مدعیان اصلی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد برای تصاحب دوبنده تیم اعزامی به المپیک محسوب می‌شود که باید بزودی در تورنمنت لهستان، شایستگی خود را به کادر فنی اثبات کند. البته او کار سختی را پیش رو دارد چراکه مجتبی گلیج، علی شعبانی و علیرضا کریمی هم از دیگر مدعیان اصلی این وزن برای تصاحب دوبنده تیم ملی هستند و اتفاقاً شعبانی و کریمی هم باید در تورنمنت لهستان به میدان بروند.

در همین راستا محمدحسین محمدیان در پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: خوشبختانه در مسابقات گزینشی آسیایی در آلماتی قزاقستان توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم. شعبانی، کریمی و گلیج از مدعیان اصلی و توانمند وزن ۹۷ کیلوگرم هستند که باید فعلاً منتظر تصمیم کادر فنی برای انتخاب کشتی‌گیر اعزامی به المپیک باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حضور در آسیایی سال ۲۰۱۵ با یک محرومیت سنگین مواجه شدم اما از همان ابتدا با حمایت‌های اطرافیانم مصمم بودم که باید دوباره با تمام توان به میدان بازگردم. همه ورزشکاران می‌دانند که حتی ۶ ماه دوری از مسابقه و میدان هم سخت است، چه برسد به محرومیت ۴ ساله که البته من توانستم با گذر از سختی‌ها و فشارهای فراوان دوباره به عرصه ملی برگردم.

محمدیان افزود: سعی کردم بعد از ۴ سال دوری از میادین با آماده‌ترین شکل ممکن بازگردم، چراکه می‌دانستم اگر غیر از این باشد، نتیجه نمی‌گرفتم. حالا هم تمام هدفم رسیدن به المپیک است و معتقدم زمانی کار من تکمیل خواهد شد که یک مدال خوشرنگ از المپیک بگیرم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت رسیدن به المپیک، رقبای سرسخت و توانمندی را پی رو دارد، گفت: المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان محسوب می‌شود که هر ورزشکاری آرزوی حضور در آن را دارد. من هم از این موضوع مستثنی نیستم و به همین دلیل در کنار تمریناتم، تمامی حریفان خارجی را به کمک مربیان تیم ملی آنالیز می‌کنم. به همین دلیل کشتی‌های سعدالله یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف‌اف آذربایجانی و برخی دیگر از حریفان خارجی ام را با دقت می‌بینم و نکات فنی را با مربیان در میان می‌گذارم. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی