امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

 به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛  یاسر ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: مرحله نهایی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.وی  افزود: چهارمین مرحله این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ۲۷ و ۲۸ دی ماه در پارکینگ نهم ساحلی بابلسر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه مرحله قبلی مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در شهر‌های کرج، ماکو و ارومیه برگزار شد، گفت : در این مرحله از رقابت‌ها ۳۵۰ راننده، نقشه خوان، سرپرست، داور و مکانیک اتومبیل حضور دارند و رانندگانی از سراسر کشور در مواد ۲۰۰۰ سی سی، ۳۰۰۰ سی سی، ۴۰۰۰ سی سی و ۴۰۰۰ سی سی به بالا با هم رقابت‌های تماشایی را به نمایش می‌گذارند.

رییس اداره ورزش و جوانان در مورد برنامه برگزاری رقابت‌ها افزود: روز ۲۷ دی ماه کمیته فنی از ماشین‌ها بازدید می‌کند و عصر همین روز نیز برای شرکت کنندگان کلاس توجیهی برپا می‌شود.

وی گفت:  مسابقات از ساعت ۹ صبح ۲۸دی در پارکینگ صفر ساحلی آغاز و تا عصر ادامه می‌یابد و در پایان هم مراسم اهدای جوایز به همراه معرفی راننده برتر دو دیفرانسل سال ۹۷ کشور، برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی