امروز

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان با حضور خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران فوتبالی استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  عصر روز چهارشنبه آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان با حضور خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران فوتبالی استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

این مراسم با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،سهرابی و امیدی نواب رئیس هیات فوتبال استان، پازوکی و صانعی دبیر و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران و جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان ساری صورت گرفت.

دکتر علی رجبی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه مازندران که به همت هیات فوتبال مازندران برگزار شد بیان داشت : یکی از مهمترین طرح‌های ورزشی و کلان استان سالن ۶ هزار نفری ماهفروجک است که در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر سه پیمانکار با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در حال ساخت و تکمیل این پروژه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره ساری خبر داد و گفت: این سالن یک بار در سال‌های قبل به‌صورت ناقص افتتاح شده و این بار با روند بهسازی کامل در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: تعداد ۱۵ طرح ورزشی دیگر که در حال حاضر کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، برای سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: ورزش مازندران با قابلیت‌های بالایی که از خودش در سال‌های اخیر نشان داده، حتی با مدال آوری‌هایی که داشته بزرگ‌تر و برتر از صنعت آن است.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: این قابلیت مازندران، در المپیک پاریس به درستی به اثبات رسیده که به تنهایی یک سوم کل مدال آوری ورزش کشور را داشته و انتظار است که ویژه دیده شود.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم گفت: بسیار خوشحالیم که برای سومین سال پیاپی از شما عزیزان میزبانی می کنیم و برگزاری این آیین تجلیل یک افتخار بزرگ برای هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

وی در ادامه افزود: رسانه و خبرنگار، رکن جدانشدنی هر سازمانی است که به اعتقاد بنده باید از همه ی ظرفیت های آن در جهت بازدهی بیشتر هر مجموعه استفاده کرد و هدف ماهم اعتلای فوتبال مازندران با کمک و همراهی شما عزیزان است.

رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد: ارتباط اصحاب رسانه و هیات فوتبال مازندران تنها مختص به این مراسم نیست و قطعا در آینده با برنامه ریزی همکاران روابط عمومی هیات فوتبال استان این ارتباط استمرار خواهد داشت.

رحیم درزی خلردی در پایان بیان داشت: امیدوارم تا همیشه مخابره کننده بهترین اتفاقات در ورزش استان پر افتخار مازندران به ویژه فوتبال این خطه سبز و زیبا باشید.

 

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان مازندران با اهدا لوح و هدیه یادبود به خبرنگاران و عکاسان حاضر در مراسم و همچنین قرعه کشی ۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به پایان رسید.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی