امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات اسکواش مازندران از میزبانی ساری در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک اسکواش بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

  به گزارش دریای ورزش“،  مجید جعفری رئیس هیات اسکواش مازندران در گفت وگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به میزبانی ساری در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک اسکواش بانوان قهرمانی کشور گفت: این مسابقات طی روزهای ششم لغایت هشتم بهمن ماه در خانه اسکواش استان در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم مازندران با دو تیم مازند اسکواش در لیگ برتر و لیگ دسته یک بانوان کشور شرکت می کند، افزود: تیم مازند اسکواش با حمایت مالی بخش خصوصی و با حضور دو بازیکن تیم ملی غزال شرافت پور و سوگل ثمودی در این مسابقات شرکت می کند.
جعفری با اشاره به اینکه اگر تیم جوانان مازند اسکواش مازندران از لیگ دسته یک به لیگ برتر کشور صعود کند، اظهار داشت: اگر این اتفاق مهم رخ دهد برای اولین بار در تاریخ اسکواش مازندران دو تیم ازاستان مازندران در مسابقات لیگ برتر اسکواش حضور می یابد.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه برای میزبانی شایسته از این مسابقات خانه اسکواش استان در حال بهسازی و بازسازی است، گفت: جهت ایجاد انگیزه و رشد و توسعه اسکواش استان از بین چهار بازیکن تیم مازندران دو بازیکن تیم مازند اسکواش زیر ۱۵ سال می باشند.
وی در ادامه به مهمترین برنامه های این هیات اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جام فجر، مسابقات اپن اسکواش مردان، مسابقات استانی بانوان و کلاس داوری در بهمن ماه از برنامه های مهم در دست اقدام هیات اسکواش مازندران است.
جعفری در پایان از حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مازندران درخصوص ورزش اسکواش استان تشکر نمود و خاطرنشان کرد: مهمترین خواسته مسئولان هیات، ورزشکاران و خانواده اسکواش از دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، تحویل خانه اسکواش استان بعنوان تنها سالن استاندارد استان به هیات اسکواش است، که انتظار داریم این اتفاق هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی